LOT sliter

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
5 763 og 10 E70 (liten korreksjon), + 7 ex-Centralwings 734 straks kommer til... Samt 3 E75 for ersattning av ER4...

Tilbud fra Sverige til USA, Kanada og Europa er ofte greit og billig, jeg har selv prøvet dem ARN-WAW-FCO-WAW-ARN (har spendt i min hjemmestad bare 50 minuter). Dessverre mennesker vet ingenting om LOT her i Norden og travel agents ikke heller, Arlanda-ruten har slett kabinfaktor og lav Business trafikk.

Last edited:
Det spekuleres nå i at LOT nå kun er uker unna konkurs

Hjelp...! Jeg som akkurat booket en tur med LOT! Det er leit å se at det som en gang var store og stabile selskaper blir synkende skip... LOT har virkelig ikke klart å stille opp mot lavprisselskapene som har bombarbert Polen de siste årene.

Last edited:
Nu trafikktalene er mye bedre, bare har man problem men finans...

Lavprisselskaper har stengt mye ruter go konkurrens er ikke lengre så sterk, dessuten i Warszawa Etiuda-helvete var stengt og deretter alle LCC trafikk gikk til bekvemre T1, men samtidigt biletter er ca. 70 NOK dyrere. Selv om 70 NOK betyr ikke for meg, W!ZZ Air forlorer sin posisjon som det hyperbillig selskap...

Jeg tror ikke at LOT går straks i konkurs, nei, politiker vil gjore deres best.

Skulle LO gå under er det vel bortimot sikkert at LH vil øke kapasiteten på FRA/MUC-Polen, men vil det da også være en sannsynlig mulighet for opprettelsen av en Lufthansa Polska?

Jeg har en upcoming tur med 11 venner til september; CPH-WAW-KRK-WAW-CPH. Billetterne er reserveret, men ikke udstedt. Jeg er den eneste fly-nørd i gruppen, og er derfor ansvarlig for flybilletterne. OS og LH er i mellemtiden blevet næsten dobbelt så dyre.
Men med sådanne news, tør jeg sgu ikke blive upopulær blandt drengene ved at udstede billetterne. Jeg ved jo godt, hvem der skal betale for piwo en hel weekend, så...

Jeg har en upcoming tur med 11 venner til september; CPH-WAW-KRK-WAW-CPH. Billetterne er reserveret, men ikke udstedt. Jeg er den eneste fly-nørd i gruppen, og er derfor ansvarlig for flybilletterne. OS og LH er i mellemtiden blevet næsten dobbelt så dyre.
Men med sådanne news, tør jeg sgu ikke blive upopulær blandt drengene ved at udstede billetterne. Jeg ved jo godt, hvem der skal betale for piwo en hel weekend, så...

Så lenge du betaler billettene med kredittkort, så vil få igjen pengene ved en eventuell konkurs. Så lenge du har gjort det ville jeg ikke fryktet

.....har du brukt bankkort/Dankort derimot:cry:

Men nå er de jo heller ikke sikkert at de går konkurs, ting kan snu seg:)

Back