LOT Polish Airlines på langdistanse?

Re: LOT Polish Airlines på langdistanse?

Ja, jeg skal faktisk det. Men nok om det.

De burde da vitterlig opplyse om hvilke betalingsmetoder som er brukbare på hjemmesiden. Står kun at man kan kjøpe ting og tang for 10 zloty, og da tar jeg det ikke for gitt at man kan betale med USD.

Dog visakort tenker jeg at de tar.

Hehe cool!

Jeg har bestilt turen jeg jeg skrev i førsteinnlegget. Det blir sikkert bra.

Men er det ingen skjermer i det hele tatt, eller er det sånn config at det er skjerm på hver 3 stolrad?

Ingen regel. SP-LPE vet ikke (for lenge skjermer var ikke i bruk), SP-LPA/B/C/G en stor skjerm i bulkhead og små skjermer hver nogre stolrad ovenpå korridorrene.

VISA og USD skulle gå bra tror jeg, skal sporre om det (det er en ny tjenst, hittills var allt inkludert).

Ny 763-interior under linken nedan:

http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_og...renowacji_po_sezonie_2010_a-5.html#post523992

Ja, jeg skal faktisk det. Men nok om det.

Uffda, jeg misforstod spørsmålet ditt, leste ikke ordentlig. Trodde du mente i Polen, og synes det var påfallende at du trodde det skulle være problemer med kort og fremmed valuta i Polen.

Men du spurte jo om hva som gjalt ombord i flyene til LOT, og det blir jo noe annet.

Ser LOT har C-billetter OSL-SIN til kr 15K utover høsten i Business Semi Flex. Noen som vet hvilken booking-kode dette tilsvarer? Er det C eller D så gir det 200% til Eurobonus men kun 105% hvis det er P.

Back