• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LOT og 787 (status)

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Noen som har sett noe mer info om hvordan Eco plus blir hos LOT? Synes ikke skrytesiden deres for 787 gav så mye info. ser setene bare skal ha en grad mer recline enn vanlig eco. Noen som vet hva seteavstanden blir? Har de sagt noe om pris og kvalitet på mat og drikke?
 
Re: Premium Eco LOT 787

Layout 2-3-2 mot 3-3-3 i Eco.

Avstand mellom radene er 38".

Viktig a ta bulkhead (radet 4) hvis man vil ha mer utrymme :)
 

Attachments

  • LOT-Polish-premium-economy.jpg
    LOT-Polish-premium-economy.jpg
    43.2 KB · Views: 876
Re: Premium Eco LOT 787

Takk. Ser bra ut det der, så da kan en jo drømme om At Lot kommer tilbake til Norge for feed.
 
LOT-787

LOT fikk sin første B787 i formiddag, etter 9:42 i luften landet den i Warsava kl.10:53 CET.
 
Re: LOT og 787

Setene lignet veldig på de Norwegian har valgt for Premium Economy?
 
Back
Top