LOT 767 på Bardufoss

Re: LOT 767 på Bardufoss

Flott dokumentert :-)))

Skulle ønske det kom flere bilder fra Bardufoss!!

Beste hilsen Espen

Ja Bardufoss er en fantastisk flott plass å ta bilder på selv om det kan bli litt ensidig å ta bilder bare fra Andslia men det er så sjelden at jeg vet på forhånd hva som kommer så da blir det også få turer dit.

Stiiilig!
Artig å se bilder fra de vinklene og den høyden som dere får til på Bardufoss! :fly

Ja Bardufoss er en fantastisk flott plass å ta bilder på selv om det kan bli litt ensidig å ta bilder bare fra Andslia men det er så sjelden at jeg vet på forhånd hva som kommer så da blir det også få turer dit.

Flotte bilder! Gøy at det kommer litt fra Bardufoss!
Skal prøve å legge ut her når jeg vet om noe spennende som kommer, så har du mulighet til å få dokumentert noe annet enn 737, B412 og Safari :)

Flotte bilder! Gøy at det kommer litt fra Bardufoss!
Skal prøve å legge ut her når jeg vet om noe spennende som kommer, så har du mulighet til å få dokumentert noe annet enn 737, B412 og Safari :)

Det kan jeg like! Da kan man kanskje ta turen litt oftere oppover :D

Til info så står det nå 2 stk tyske C-160 parkert på flyplassen på BDU. Bare sånn hvis noen vil fotodokumentere :)

Til info så står det nå 2 stk tyske C-160 parkert på flyplassen på BDU. Bare sånn hvis noen vil fotodokumentere :)

Takker for infoen men jeg drar til sydligere strøk i morgen på ferie så det får bli en annen gang :)

Back