• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lørdagsbilder fra Flesland

Replying to Topic 'Lørdagsbilder fra Flesland'

Dumt spørsmål: hvilken flytype er EC-JGN? Finner den ikke i spanske register....

OE-FRA er oppført som Cessna 525A tilhørende JetAlliance Flugbetreibers AG i Oberwaltersdorf, Østerrike, og riktig som det er sagt; G-BREY er en Taylorcraft BC-12D eid av R.J.Pitts t/a BREY Group.

Flotte bilder fra Flesland!!:up:

Originally posted by LN-SSL
Dumt spørsmål: hvilken flytype er EC-JGN? Finner den ikke i spanske register....
Israel IAI-1126 Galaxy/Gulfstream G200.

Edit: F..., for sen.

Fikk ikke holding på Kokstad! vi tok av kl 2055 og landet 2120.

Takker for råd angående kamera. Skal prøve det ut :)

Flott at dere retter når eg skriver feil flytype

No prob. Og når det gjelder bildeopplasting så kan jeg anbefale www.photobucket.com på det varmeste. Det er gratis og ekstremt driftsikkert.
For å utnytte skjermformatet best mulig kan du lagre bildene med 8- eller 900 piksler på tvers. Bildene dine er nå ca 700 piksler og da blir de i minste laget synes jeg.

Jeg har laget en liten fotoeditpost til et annet forum. Poster den separat for å tipse om fremgangsmåte.

K

Back