grindstein
ScanFlyer Silver
Lørdag østre bane OSL
Atter en gang har OSL stengt vestre bane ei helg, noe som for oss vil prøve lykken og få noen nye flytyper/selskaper på brikken setter stor pris på. Men Koreanern stakk av på Vestre bane:drunk: Noen som har en forklaring på den mannøveren?
Og dagen idag ga serdeles god uttelling med 2 nye flytyper og to nye selskaper i min samling. Og om ikke det var nok fikk man jo 4 Boeing 757-200WL fordelt på 3 selskaper, og 4 forsjelige Livery.
Lar for det meste bildene tale for seg, men noen bilder får en komentar oveer seg.
Dagens første overraskelse for meg i allefall:colgate:
Dagens andre, og den peneste overaskelsen.
Så enda en liten overaskelse. Denne kom ifra GA terminalen.
Så kommer det 4 B757 på rad og rekke
ld
Så en samling av de tre variantene av Dash8 Widerøe har.
Liten:
Større:
Størst: Denne fløy for SAS idag grunnet snag på 4 B735 maskiner
SAS vs Thai!
Blir en tur til senere idag får å få PIA sin B777 også.
Håper dere setter pris på disse bildene.
Atter en gang har OSL stengt vestre bane ei helg, noe som for oss vil prøve lykken og få noen nye flytyper/selskaper på brikken setter stor pris på. Men Koreanern stakk av på Vestre bane:drunk: Noen som har en forklaring på den mannøveren?
Og dagen idag ga serdeles god uttelling med 2 nye flytyper og to nye selskaper i min samling. Og om ikke det var nok fikk man jo 4 Boeing 757-200WL fordelt på 3 selskaper, og 4 forsjelige Livery.
Lar for det meste bildene tale for seg, men noen bilder får en komentar oveer seg.

Dagens første overraskelse for meg i allefall:colgate:

Dagens andre, og den peneste overaskelsen.

Så enda en liten overaskelse. Denne kom ifra GA terminalen.

Så kommer det 4 B757 på rad og rekke

Så en samling av de tre variantene av Dash8 Widerøe har.
Liten:

Større:

Størst: Denne fløy for SAS idag grunnet snag på 4 B735 maskiner

SAS vs Thai!

Blir en tur til senere idag får å få PIA sin B777 også.
Håper dere setter pris på disse bildene.
Last edited: