En riktig god lørdag! Og en skål for jubilanten, en som virkelig har satt spor etter seg i luftfarten!
Glad lørdag morgen med en Nespresso o og sjokoladeboller fra United Bakeries...en bra kombo før trening om et par timer. Ute regner det...men all sneen er ikke borte - ennå. Ha en bra lørdag du også.
Så langt har jeg vel fløyet med jubilanten fra minst 11 forskjellige selskap.
Hvor for du takboksen United Bakeries så tidlig? God morgen fra en våt prærie. Krysser fingrene for litt mindre nedbør enn varslet så noe av snøen overlever.
Ellers lar jeg med forundre over at åtteåringen må dras ut av sengen 06.55 på hverdager, men spretter opp 06.30 og krever assistanse for å skylle ut sjampoen på en lørdag. Nå skal kaffe og vinterens beste deal nytes (3 mnd DN for 899kr og 5000 EB poeng. Blitt et kjempekupp da jeg i ettertid innså 2 for 1 tilbud i Tryvann på hverdager).
CONGRATS and God Save the Queen of the Sky! Har dessverre fløyet så ALT for lite denne dronningen, men håper jeg får Upper Deck til EZE/Buenos Aires med LH sin 747-800i i slutten av mars.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.