Lørdag morgen!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Lørdag morgen!

Ding-dong fra rett vestenfor!
Fortsatt litt sport på televisjonen, så det går greit med en drøy snue.
Trodde alt skulle bli bedre da jeg ble booket om til stjerne og Lufthansen igår, men neida; Ikke en skikkelig forsinkelse med fri overnatting å se. Holder meg nok til Sky Team, ja.
Toppreppet påskestart ønskes :)

Re: Lørdag morgen!

God palmelørdagmorgen fra Beitostølen. Da var det fyr i peisen, espresso i koppen og en liten en for magen ved siden av. Og påsken er i gang

52721c129b585b4d6e98b3ce816b8626.jpg

God morgen fra Lillestrøm. Ganske vanlig lørdag her og ikke noe påskeferie ennå. Men deilig med helg! Så fortsatt fem dager til man kan slenge seg ned foran hos OS og suse sørover. Indretjeneste og handling på planen her, også avsluttes dagen på en restaurant her i deltabyen, kona ville dagen skulle feires på restaurant. Ha en fin en! :)
Jaggu fikk jeg en overnatting på hotell her i deltabyen i natt fra kona i gave, så da blir det restaurant og hotell i kveld! :)

Last edited:

Glad morgen fra Ris. Alle rom belagt her i natt...og det ser ut som de fleste glassene vi har også ble benyttet i går...nå rydde og vaske før gjestene våkner. Ha en bra lørdag du også!

Hau hau .. tidlig morgen ved Victoria. Nå skal det spises litt frokost før det bærer mot Terminal 4. KLM skal få æren av å bringe meg hjem denne gangen. Fikk lov å velge sete i ‘middelklassen’, så slipper de vanlige opptøyene og gjengslagsmålene.

God formiddag fra BGO. Her er jeg kun 84`ish timer forsinket. Tar derfor en Ola Dunk frokost :)

Attachments

• 20180324_105644.jpg
    20180324_105644.jpg
    243.4 KB · Views: 180

God lørdag fra det Sørlandske!

Deilig å sove lenge og våkne til pent mildvær!
Straks ut for å få skjært til en plate, og så tilbake for å få satt på plass ny oppvaskmaskin. Tror jeg gjentar suksessen fra i går med en 250 grams ytrefilet med bakt potet og kremsaus med ovnsbakt rødløk og champignon. Enda godt jeg også har mer rødvin i kjelleren. Mulig det må spes på med en liten smaking av brygg fra Skagen Brygghus. Note to self: Ikke lage for mange planer i morgen....

God palmelørdag ønskes!

God palmelørdagmorgen fra Beitostølen. Da var det fyr i peisen, espresso i koppen og en liten en for magen ved siden av. Og påsken er i gang

52721c129b585b4d6e98b3ce816b8626.jpg

Oi! Strøkent snappsglass!

Snaps glasset er innafor, men på kaffekoppen skulle det da unektelig stått Ciao Bello?

Anyway - god morgen fra Renaissance Midtown i NY. Fine rom og greit hotell. Stusselig lounge men super seng. Bla bla bla. Nå skal man straks møte Fungerende utenfor frokostrestauranten hvor vi skal veive med bongene våre. Så blir det litt sightseeng før Rangers match i kveld.

Dette blir fint.

Ha en brillefin dag

God morgen fra Lillestrøm. Ganske vanlig lørdag her og ikke noe påskeferie ennå. Men deilig med helg! Så fortsatt fem dager til man kan slenge seg ned foran hos OS og suse sørover. Indretjeneste og handling på planen her, også avsluttes dagen på en restaurant her i deltabyen, kona ville dagen skulle feires på restaurant. Ha en fin en! :)
Jaggu fikk jeg en overnatting på hotell her i deltabyen i natt fra kona i gave, så da blir det restaurant og hotell i kveld! :)

Vanlig lørdag du... Det er bursdagen din!

Gratulerer med dagen!!!!

Jaja, da var man kommet seg til det nederlandske. Kort flytur og lang taksetur, men vi fant frem til terminalen til slutt. Lang liggetid, så jeg har funnet meg en liggestol med utsikt mot tarmac.

Lørdag morgen!

Snaps glasset er innafor, men på kaffekoppen skulle det da unektelig stått Ciao Bello

Mulig, men det får du ta med @fluxie da jeg fikk koppen av han. Mulig det var et hint om noe?

Last edited:

God lørdag fra Mjøndalen!
Av hensyn til mitt vennskap med Someone, så kan jeg verken bekrefte, eller avkrefte de påstandene som blir servert i denne tråden!

Thomas

God morgen fra London.

Det ble en bedre frokost i dag.
Egg Benedikt, Paracet og cola. Go knall.

Så nå er formen Ok og lørdagen kan begynne på skikkelig vis. Mye bra å velge mellom her i W’loo området.

God palmehelg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Oslo

Skeiet ut med en gåtur til butikken, men må si det frister langt mer å rusle rundt i Chiang Mai enn her i sørpeføret. Synd det er 7 måneder igjen til neste tur dit.

Back