• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lørdag alt for tidlig morgen

kekker

Onkel reisende kekker
Lørdag alt for tidlig morgen

Litt usikker på om dette defineres som morgen, men jeg sov noen timer før min signifikante bedre halvdel fikk liv i meg og proklamerte at jeg i min makt av å være kjæreste, hadde i oppdrag å kjøre henne til legevakten.

Magen er krank og hvitfrakken ville ta en nærmere kikk, så her sitter jeg og halvsover mens jeg leser litt forum og funderer på hvor hardt det gulvet egentlig er. Tror det er for hardt til å sove på...

Sov godt folkens og ha en finfin lørdag når den tid kommer!

Re: Lørdag alt for tidlig morgen..

God morgen fra SVG. Stod opp fryktelig tidlig jeg og da jeg skal ut å fly med de uvaskede massene som noen under å kalle det. I dette tilfellet charter. Må si jeg føler meg uvasket og litt skitten nå.... ^_^

Ha en fin lørdag folkens. :)

God morgen til dere alle fra Brønnøysund. Jeg skal være her i helga og avløse folk som skal på "seminar".

Mornings fra hovedstaden. -4,5 her på Sandaker og et lite rimlag ute. Mangler bare en halvmeter med snø så jeg kan få startet skisesongen. Satser på å få malt et vindu og en dør til i løpet av dagen. Dessuten er det bare en uke igjen av november så jeg snart kan bli kvitt den jævla Movemberbarten jeg har blitt lurt til å anlegge. Ha en fin dag

Jupp, altfor tidlig. Som student har jeg fortrengt hvordan det er å stå opp mens det er mørkt ute. At det gikk solid porsjon med tid før man sovnet inatt hjelper ikke på...

God dag fra Gamle Oslo. Minus 2,0 i skrivende stund. Lutefisklag i heimen i dag. Med fisk Værøy, Gulløye-poteter og gul ertestuing, med mer. Diverse øl og Hellstrøm akevitt til. Deretter pasjonsfruktkrem, fulgt av avec i form av Mikkeller Brunch/"verdens beste rom"*/"verdens beste sprit"*/Armagnac XO etter ønske. Kaffe og sigarer fra Havanna. (*kåringer). :D

Ha en fin dag, med eller uten lut!

Re: Lørdag alt for tidlig morgen

Norompf fra det Sørlandske!

Deilig å sove litt ut i dag. Det trengtes kjenner jeg.
Strålende sol og litt på minussida. Savner overhode ikke snø. Håper Someone får all snøen til seg selv i år.

Lutefisk skal heller ikke inn i dette huset! Men god mat derimot, skal det nok bli. Først står indretjeneste på programmet. Så får vi se hva som finnes av fristelser på butikken senere.

Bare synd at disse lørdagene går så fort.....

BF:cool2

Deilig å sove litt ut i dag. Det trengtes kjenner jeg.

Schnakkes... Jeg tok en 13,5 timers kåbbåistrekk, og det var akkurat det som skulle til. Nå er jeg blid og glad etc etc også da...

Blir vel noe øl og fanteri i kveld tenker jeg.

- Fnatstadbråten -

G'moorgen! Her i vestsørøst er det jobb og fotball som gjelder. Registrerer stor bookingtrafikk fra forummedlemmer og andre på USA-salget vårt ... Løp og kjøp før UA finner ut av det! Går også motsatt vei. Egil sitter klar for å hjelpe de som trenger det. ;)

Grått og trist, men mildt.

Hei og hopp fra SAS-Flybussen. Sitter en gjeng trøndere fra den eldre garde her også.Sherryexpressen til Syden de skal med? Dæven du bætre bla bla bla.

Nå er det en grei 12 timersvakt i vente. Må håpe på en dønn rolig vakt

Ha en kongeaften.

agasa7y4.jpg

Det er vel kommet nesten halvmeteren siden i går....Tottenham kommer opp på torsdag til Europa League, reprise av Chelsea-kampen kanskje.

Registrerer stor bookingtrafikk fra forummedlemmer og andre på USA-salget vårt ...
.

Å hjelpe ....... dette ble langt verre enn noen hadde forestilt seg .... Men det ble da solgt noen billetter .. :drunk:

Å hjelpe ....... dette ble langt verre enn noen hadde forestilt seg .... Men det ble da solgt noen billetter .. :drunk:

Har det vært såpass at det har påvirket hele systemet? Har sett at det etterhvert ikke bare er forummeldemmer i norge som benytter seg av tilbudet ;)

La oss si det slikt: Det var en god stresstest, og vi fikk gjort noen gode forbedringer i natt. ;)

Det er også morosmt å se at det har trukket med seg mye salg som ikke har vært 'rabattert', noe som vel også underbygger at vi har gode lave priser over hele verden .. :lol:

Back