Löp og kjöp! SAS A319 retromodell

Re: Löp og kjöp! SAS A319 retromodell

Noen som har handlet på denne webshop`n tidligere og vet hvor lang tid det tar før vi får varene?

Jag har aldrig handlat här förrut, men jag räknar med 1-2 veckor tills jag får ett paket på posten/ICA att ta ut..

Skal melde fra naar greia kommer til Atlanta. Skulle vel vaere en bra benchmark! Faar se hvem som kommer foerst - Pondus eller Valdemar. :p

Originally posted by Savipix

Beställde igår, nu skall vi se hur lång tid det tar :)

Jag utgår ifrån att jag får mina modeller före dig :p

Originally posted by Christian

Sluta utgå Christian! Jag utgick ifrån att du skulle fråga mig om beställning och se så fel jag tog ;)

Sluta utgå Christian! Jag utgick ifrån att du skulle fråga mig om beställning och se så fel jag tog ;)

HAHA, jag utgick ifrån att du redan beställt åt dig själv, Scanair.forum-torsk som du är :p

HAHA, jag utgick ifrån att du redan beställt åt dig själv, Scanair.forum-torsk som du är :p

"Jag är inte sjuk....bara Svensk" :old ;)

Fikk omsider bestilt to retro'er.Bestiller vanligvis kun modeller av fly jeg har fløyet selv,men jeg har jo en DC-4 fra før så da kan jeg vel gjøre et unntak med A319.:-p

Merk: MD-90-modellen har samme skroglengde som MD-80.Det er feil.

Då är modellen i huset som modell 48 i skala 1:100/1:200

Ventet siden forrige fredag, vil gjerne ha den så jeg kan pynte opp hybelen litt. Men siden jeg hitil i midt liv har mest erfaring fra md-80'en så står den på hedersplassen :)

Da kom pakken... Så nå har jeg en A319-retro, en A340-300 og en retro-bag...:D :nor :DEN :SWE

Pakken ankom også her idag, så da ble det en SAS retro, SAS A340-300 og Spanair på meg og pryter min hylle her.:)

Airbus 330. :smile2

Jaggu har ikke prinsen besøkt Haugesund også :)

Attachments

• IMG_3506.jpg
    IMG_3506.jpg
    90 KB · Views: 13

Modellen har en annen blåfarge en den Airbus`n som flyr rundt...og navnet Christian Valdemar Viking står på en linje på modellen og to linjer på den virkelige maskinen... Men pytt-pytt!:D

Navnet er ikke krise, men jeg har reagert litt på blåfargen og det har til nå holdt meg tilbake fra og kjøpe en:(

Originally posted by Someone
Navnet er ikke krise, men jeg har reagert litt på blåfargen og det har til nå holdt meg tilbake fra og kjøpe en:(
Enig, dette vil jeg kalle å snyte folk for penger! Her er det noen som har sett markedet for modeller og salg og dermed blitt blind på letttjente penger.

Oi! Dette har jeg ikke sett foer naa ..... Naa foeler jeg meg litt lurt ... :angry:
Men ikke mye aa faa gjort med det her bortefra .. med mindre SAS tar ansvar, dumper restlageret og sender ut en ny korrekt modell til oss som allerede har faatt tilsendt .. men det er vel for mye aa haape paa ..

Back