Originally posted by Fly high
Det finnes to KK: Klassekampen og Kvinner & Klær ....
Originally posted by Trety
Nåja, det var også en måte å si det på. Men når det gjelder KK, så synes min samboer at det er et skikkelig dusteblad så det blir nok ikke akkurat kjøpt inn til Scanair avd. Solbergelva... ^_^
Originally posted by rampen
Originally posted by Trety
Nåja, det var også en måte å si det på. Men når det gjelder KK, så synes min samboer at det er et skikkelig dusteblad så det blir nok ikke akkurat kjøpt inn til Scanair avd. Solbergelva... ^_^
Dusteblad med interjuv av en større dust som kan til at en haug med mennesker i disse dager er blitt opsagt i sine stillinger på Gardermoen. Måtte han gå til grunne selv endag..:question:
Dusteblad med interjuv av en større dust som kan til at en haug med mennesker i disse dager er blitt opsagt i sine stillinger på Gardermoen. Måtte han gå til grunne selv endag..
Originally posted by EB
KK er absolutt noe av det bedre på "damefronten" av blader... Kjos er flink til å få presseoppslag - også i nye medier. Det er vel en del kvinner i dette landet som bestemmer reisemønsteret i familien... Bra Kjos!!
Originally posted by ENGM RAMP
Dusteblad med interjuv av en større dust som kan til at en haug med mennesker i disse dager er blitt opsagt i sine stillinger på Gardermoen. Måtte han gå til grunne selv endag..
Enig med Svenk her RAMPEN, er da noget drøy kost å kalle folk det pga kostnadsbevissthet? At mange av dere i SA er bitre over det hele er en annen ting, men det var da voldsomt synes jeg...
:angry:
Originally posted by GF1
Originally posted by EB
KK er absolutt noe av det bedre på "damefronten" av blader... Kjos er flink til å få presseoppslag - også i nye medier. Det er vel en del kvinner i dette landet som bestemmer reisemønsteret i familien... Bra Kjos!!
For en gangs skyld helt enig med EB!![]()
Originally posted by Bizflyer
At KK absolutt er noe av det bedre på "damefronten" av blader???
Hvor mange tøsedrenge her inne leser egentlig KK???
Nei takke seg til Kvinner UTEN klær da!![]()
BFld
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.