• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lønner deg seg å bestille ekstra natt nå eller senere?

hifiman

ScanFlyer Gold
Lønner deg seg å bestille ekstra natt nå eller senere?

Hei!
sitter å vurdere om jeg skal bestille 1 ekstra dag på Hilton Lyon men da lurer jeg på
om det lønner seg å bestille nå eller vente til jeg ankommer hotellet den 18 februar ?
rommet er bestilt med en rate som ikke kan endres..

Last edited:
Re: Lønner deg seg å bestille ekstra natt nå eller senere ?

Jeg tenker det er best å bestille nå, og revurdere på fristen ved kostnadsfri kansellering. Plutselig dukker det opp en konsert, konferanse e.l...

I tillegg er det vel en risiko for at hotellet blir fullbooket på aktuell dato hvis du tenker å bli lenger.

ok takk for tipsene :)
men tenkte bare å høre etter om noen har erfaring med dette?
og kanskje fått rommet litt billigere ?

Tror det er vaskelig å presse prisen def og da til under det forkjøpsprisen er.

Re: Lønner deg seg å bestille ekstra natt nå eller senere?

Jeg har best erfaring med å ta kontakt umiddelbart å høre hva et ekstra døgn på gjeldende booking vil koste, så slipper du å risikere å måtte sjekke ut og inn dersom de ikke ser at bookingene henger i hop o.l.

Back