C CNO324 ScanFlyer Blue 23 Apr 2009 #1 Lønn i militæret Hei Noen som vet hvor mye en pilot som fly Hercules eller noe lignende tjener?! er det samme lønn som i sivilt?
Lønn i militæret Hei Noen som vet hvor mye en pilot som fly Hercules eller noe lignende tjener?! er det samme lønn som i sivilt?
S steel ScanFlyer Blue 24 Apr 2009 #2 Re: Lønn i militæret Jeg tror de ligger lavere enn sivilt. Men de som har vært lenge der, har nok helt sikkert en god lønn.
Re: Lønn i militæret Jeg tror de ligger lavere enn sivilt. Men de som har vært lenge der, har nok helt sikkert en god lønn.
S seilfly Infrequent traveller ;-) 24 Apr 2009 #3 Re: Lønn i militæret Grunnlønna vet jeg ikke så mye om hos folka der, men i tillegg kommer det lønnstillegg for øvelser, vakt og liknende som gjør at det hele blir veldig vanskelig å beregne.
Re: Lønn i militæret Grunnlønna vet jeg ikke så mye om hos folka der, men i tillegg kommer det lønnstillegg for øvelser, vakt og liknende som gjør at det hele blir veldig vanskelig å beregne.
C CNO324 ScanFlyer Blue 24 Apr 2009 #4 Re: Lønn i militæret Ok, jeg antar du fint klarer å overleve med den lønnen du får som pilot i militæret
Re: Lønn i militæret Ok, jeg antar du fint klarer å overleve med den lønnen du får som pilot i militæret
S seilfly Infrequent traveller ;-) 25 Apr 2009 #5 Re: Lønn i militæret Jeg har i alle fall ikke hørt noen fra Gardermoen klage