• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Long Haul SAS

Christian

ScanFlyer Blue
Jag åker till Chicago med SAS på torsdag, vad kan man förvänta sig i service-väg?

Åker alltså med Sk 945, kan någon redan nu se vilken reg det blir?

/Christian

Helt greit uansett hvor du sitter. Med mulig unntak av midtsetene ... :D
Grei mat, fri og plenty drikke, bra entertainment og vann/juice kommer med jevne mellomrom. Mer forlanger iallefall ikke jeg. Om crewet er hyggelig er det en positiv bonus, og det er de som regel.

Hiver meg på denne tråden med et spørsmål jeg også. Skal reise EWR-FRA-SVG med LH på fredag. Første tur med Lufthansa longhaul. Har til nå vært trofast SK-kunde, samt en tur med KL. Bortsett fra mangel på personal entertainment, hva kan jeg forvente hos LH?

Jeg har bare hatt en tur med LH på langdistanse, og det er den verste turen jeg har hatt vestover. Dette til tross for at jeg hadde nødutgang/vindu på en 343. Service var ikke-eksisterende, maten dårlig, det luktet vondt i kabinen (karri+svette), mye barneskrik og null PTV. Det som sitter sterkest i var egentlig oppførselen til de kabinansatte. De fikk passasjerene til å føle seg som en belastning, og det virket som om crewet helst så at vi fløy med noen andre neste gang, slik at vi ikke var til bry. Dette har jeg også tatt konsekvensen av ;) Heldigvis fikk jeg $400 i vouchere for turen:thumbup

Fløy turistklasse LH A340 FRA-JFK for noen år siden og det var veldig bra. Satt ved siden av sjefen for LH i USA og vi diskuterte fly og flybransjen i 7 timer...hyggelig selskap!

Back