London-Hongkong - CX - enorm kapasitet

Re: Re: London-Hongkong - CX - enorm kapasitet

Dette var et unødvendig innlegg. Det var ikke et spørsmål om det er vanskelig å skjønne, istedenfor en tråd hvor vi deler tanker om hvorfor det skjer. Jeg har delt mine, andre sin og tilsammen lærer vi mer.

Ditt innlegg kan oppsummeres med et ord: arroganse. Da kan du heller la være å kommentere.

Hør hør!
Det som er deilig (og vel egentlig poenget?) med dette forumet er at man kan spekulere og diskutere rundt ting. Jeg synes selv det er interessant å høre hvorfor denne ruta har så høy frekvens, uavhengig om det er selvsagt for noen fra før.
Ikke noe poeng å være en snappy diva selv om man veit svaret fra før;)

Jeg synes også dette er interresant. De usympatiske svarene skal dere ikke bru dere om da dette er folk som sikkert ikke har det så godt.

Nyt og spør i vei :up:

Har forståelse for at HKG tidligere var en koloni, men er det seriøst 4 fulle 77W på 5 timer hver eneste dag?
I forhold til befolkningstallet er dette lite. Jeg er mere overrasket over å se kapasiteten på flyene til Longyearbyen.Man kan jo bytte ut hele befolkningen på et par dager.

I sine 773 som CX bruker fra LHR så blir jeg imponert over belegget i F og Biz(har aldri flydd 744 og har ikke sjekket om de bruker denne på LHR/HKG lengre). Nesten alltid stappfullt samme når på døgnet man flyr. Ser dog endel ledige seter i øko kabinen men dette er nok ruter med høy profitt da folk(el mest sannsynlig firmaer)har høy betalingsvillighet. VS, BA og CX det må da bli fryktelig mange flighter per dag?

I forhold til befolkningstallet er dette lite. Jeg er mere overrasket over å se kapasiteten på flyene til Longyearbyen.Man kan jo bytte ut hele befolkningen på et par dager.

Godt poeng! Det har jeg ikke tenkt på.

I sine 773 som CX bruker fra LHR så blir jeg imponert over belegget i F og Biz(har aldri flydd 744 og har ikke sjekket om de bruker denne på LHR/HKG lengre). Nesten alltid stappfullt samme når på døgnet man flyr. Ser dog endel ledige seter i øko kabinen men dette er nok ruter med høy profitt da folk(el mest sannsynlig firmaer)har høy betalingsvillighet. VS, BA og CX det må da bli fryktelig mange flighter per dag?

Mon tro hva som hadde skjedd hvis de satte inn et fly med kun F og/eller Biz? BA setter inn A380 fra høsten av. Tydelig at OneWorld skal ha kontroll på denne ruten!

Mon tro hva som hadde skjedd hvis de satte inn et fly med kun F og/eller Biz? BA setter inn A380 fra høsten av.

Tror nok målgruppen foretrekker fleksibiliteten. Tror ikke selskapet vil oppnå særlig annet enn å høyne enetskostnaden når tilbudet er så stort som det allerede er ..

Hehe, dette er nok bokstavelig talt utrolig for nordmenn ja. Men at mine godt bereiste forumister også blir så sjokkert hadde jeg neppe trodd!

Back