London Heathrow 01.01.10 Heavies

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
Tilbringte nyttår i London og det ble spotting 1.jan 2010. I seng sent og tidlig opp, men hva gjør man ikke for spotting på LHR. 09R ble brukt til landing og 09L til takeoff. Ganske kaldt, men hadde ikke tid til å merke det var kaldt en gang.

Det kommer to tråder. En for heavy fly som er denne og en for mindre fly.

DEL 1:

IMG_3112.JPG

De første er tatt ved Hatton Cross.

IMG_3117.jpg

Syns denne var stilig.

IMG_3155.jpg

Qantas på vei fra vinter til sommer.

IMG_3224.jpg

En mange dronninger fra BA.

Flyttet oss til very short final ved 09R. Gåavstand fra T5. Takk til Kim777 for oppdateringer.

IMG_3228.jpg

LHR er et eldorado for 777 elskere.

IMG_3231.jpg

På LHR får du fly i alle farger, fasonger og størrelser.

IMG_3235.jpg

En litt flassete T7 fra United.

IMG_3244.jpg

IMG_3261.jpg

IMG_3291.jpg

Emirates flyr her med 777 og A380.

IMG_3312.jpg

IMG_3326.jpg

MYE BA på LHR.

IMG_3341.jpg

De atlantiske jomfruene flyr også en del på LHR.

IMG_3368.jpg

Overraskende me 767 fra Moskva.

IMG_3383.jpg

BA 747 logojet.

DEL 2:

IMG_3391.jpg

IMG_3396.jpg

Hissig bamse dette her.

IMG_3425.jpg

Air China med Star Alliance logojet.

IMG_3433.jpg

Liker fargene til RJ.

IMG_3441.jpg

En annen A380 operatør.

IMG_3451.jpg

IMG_3458.jpg

PIA med mindre fly på LHR enn de bruker på OSL.

IMG_3470.jpg

JAL eco jet. Noen som vet hva det vil si?

IMG_3477.jpg

Nok en jomfru.

I 3 tiden byttet de rullebane til 27R/L. Da begynte solen å gå ned og vanskeligere å få god kvalitet.

IMG_3487.jpg

Nydelig lys, men desverre ikke nydelig kvalitet.

Neste tråd kommer fredagskveld sannsynligvis.

Last edited:
Dette er det bare å ta av seg hatten får:wow:, sylskarpe bilder med perfekt lys, makan til bilder har jeg ikke sett på lenge.

London Heathrow er virkelig paradis for heavy lovers.

Godt at infoen kom til nytte:D

Nydelig lys, men desverre ikke nydelig kvalitet.
Eneste å si om kvaliteten her er at den var veldig bra, synes nå jeg ivertfall

Dette var en skikkelig opptur Vede. Virkelige flotte bilder :-)
Må ha vært en kald, men knallfin opplevelse å stå der i det fine været og skyte Big birds :P

DETTE er vakkert! Greit nok at det er masse fly her som er spennende i seg selv, men kvaliteten på bildene og arbeidet til fotografen er utsøkt! Bøyer meg i støvet i waketurbulencen...

Fantastisk Vede! Rett og slett... Blir helt misunnelig, får lyst på en London-tur til våren... Hvordan er tilgjengeligheten for sånne som meg, altså 4-beinte/rullestol...? Jeg vil!!!

hei å hå

Harald

Ahhh, supre bilder! Lys, motiv, kvalitet og ALT! Må få en tur til LHR snart - eneste jeg ikke liker er at det nesten ikke finnes spotterplasser hvor man kan se fly på bakken/touchdown.

Kjempeflott serie! Der skulle man ha vøri, litt annet utvalg enn her oppe i nord for å si det sånn...

Flotte bilder, fint lys! jeg elsker bilder av fly uten forstyrrende elementer i bakgrunnen. Det gjelder i hovedsak Heavies. I bilder av mindre fly er det fint med omgivelser. Med andre ord, midt i blinken;)

Denne serien har du truffet virkelig bra med! Veldig, veldig bra :) De som ikke blir fristet til å dra til LHR etter en slik serie kan ikke kalle seg for spottere...!

Back