Den har i det minste fått widerøefarger på deler av ene motoren
Har merket meg at det virker som det ikke er så nøye lengre for selskapene å ha "riktig" profil på maskinene. Var vel heller skjelden før at det fløy uprofilerte maskiner rundt i forhold til nå. Flere av -300 maskinene har jo heller ikke riktig profilering.
De har vel ikke tid eller penger lenger koster å sette fly på bakken for å rette på slike skjønnhetsfeil.
Spurte en flyger i SAS for en stund siden hvorfor LN-BRR (alle husker den med gamle braathens-farger og hvit hale/skikkelig fussete) ikke enda har fått seg en repaint, hvorpå han repliserte tørt: "Det koster vel dollar da..." ^_^
Det kan se ut som om SAS Norge venter litt med å re-painte siste maskin (LN-BRX, Boeing 737-505). Alle andre ex. Braathens maskiner flyr nå i SAS Norge sine farger. LN-BRX ble observert i fulle Braathens farger på TRD 6. oktober...