WF LN-WDH - status

LN-TDK

Hva skal det stå her?
Hei alle sammen!

Her er litt informasjon om Widerøe's nye Q400 NG aka LN-WDH:

Den har avreise fra YYZ 09 November kl: 1500 lokaltid, da skal den til RKV via YYR.
Den blir i RKV over natta og drar fra RKV kl 1215 lokaltid og ankommer TRF 1620 den 10 November.

LN-WDH erstatter LN-WDU

Re: LN-WDH

Hei.
Her har dere infoen før meg. Jeg har fått gleden av å være med for å fly den hjem fra Canada ;-). En tur jeg gleder meg til. Skal ta med kamera, så håper på fint vær langs ruten.

KS

Hei.
Her har dere infoen før meg. Jeg har fått gleden av å være med for å fly den hjem fra Canada ;-). En tur jeg gleder meg til. Skal ta med kamera, så håper på fint vær langs ruten.

KS

Hadde vært kult med bilder fra Goose Bay, hvis dere får med dere noe dagslys på denne årstiden.

Med fare for å gjenta meg selv: God tur, et lite hint på Facebooken din!!

Hilsen
FK27
Friendship Forever!

Det var allerede begynt å bli mørkt ute da flyet var parkert utenfor hangaren. Jeg hadde med mitt pocket kamera og tok det utenfor gate 3 (innland), og det er laaang avstand for et pocketkamera, derfor litt grumsete og uklare bilder. Men her er flyet: LNWDH

Attachments

• IMG_2364.JPG
    IMG_2364.JPG
    29.2 KB · Views: 472
  • IMG_2365.JPG
    IMG_2365.JPG
    32.3 KB · Views: 473
Last edited:

Det var allerede begynt å bli mørkt ute da flyet var parkert utenfor hangaren. Jeg hadde med mitt pocket kamera og tok det utenfor gate 3 (innland), og det er laaang avstand for et pocketkamera, derfor litt grumsete og uklare bilder. Men her er flyet: LNWFH
WDH, imm ;)

Se der, ja. Da bestiller jeg dette til WF616 på mandag førstkommende. Anyone fix? :)

Her er noen bilder fra turen fra Torotno. Goosebay,Raykjavik,Torp

IMG_5302.jpg

Toront etter avgang
IMG_5327.jpg

Goose Bay
IMG_5330.jpg

Goosebay
IMG_5330.jpg

Gossebay
IMG_5339.jpg

1000 nm igjen til BIRK
IMG_5350_edited-1.jpg

På Raykjavik
IMG_5344_edited-1.jpg

Utsikt fra hotellrommet
IMG_5352_edited-1.jpg

Raykjavik etter avgang
IMG_5374_edited-1.jpg

Inn over Flesland i 25000 fot

MVH

Knut Sverre

Norwegian tilhenger
Flotte bilder Takk for at du deler dem med oss!

Bare hyggelig å kunne dele fra en slik fin tur

Hehe .. bodde på samme hotellet en gang da jeg hørte en velkjent lyd utenfor. Trakk for gardinene og så rett på en -100 som også var på tur til Norge.

Det må vel ha vært en del år siden. Så det var litt trafikk med 100èr der.

MVH

Knut Sverre

Back