Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Foreløpig dato er satt til 30 mars for operasjonell drift...
Hvorfor kan ikke flyene settes i drift umiddelbart etter delivery? Er det ikke lite økonomisk å la fly stå på bakken i mange dager?
En skulle tro at fly som kom rett fra fabrikken er i perfekt stand. Men det er de ikke.Husk at mye av et fly er "hand made". Et selskap vil derfor ha en grundig gjennomgang før det settes i drift. Dette er også en garanti sak. BU fant mye "snag" på fly som kom direkte fra Boeing. Det lå i hangar på Sola fort vekk en uke fjorten dager før det kom i drift...
Er dette en såkallt Q400NG?
Feil!
Så Widerøes Q400 blir erstattet av helt like Q400
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.