D Dash ScanFlyer Gold 7 Jul 2012 #21 SE-DMB som flyr. Flyr denne med dansk cabin crew da? Eller er der noen norske cc som har tilatelse til å jobbe på md-80?
SE-DMB som flyr. Flyr denne med dansk cabin crew da? Eller er der noen norske cc som har tilatelse til å jobbe på md-80?
LN-JTE ScanFlyer Blue 7 Jul 2012 #22 Sikkert noen "vetetaner" som har det, men så spørs det vel hvor lenge siden sist dem har jobbet på en. Vil heller ha dansker som er erfaren på md i det daglige enn norske som ikke har jobbet på "årevis" i md.
Sikkert noen "vetetaner" som har det, men så spørs det vel hvor lenge siden sist dem har jobbet på en. Vil heller ha dansker som er erfaren på md i det daglige enn norske som ikke har jobbet på "årevis" i md.
D Dreyer ScanFlyer Silver 7 Jul 2012 #24 Er det ikke sånn at om man ikke har jobbet på flymaskin på en stund må man ta sertifiseringen på nytt for å kunne arbeide i/med maskinen?
Er det ikke sånn at om man ikke har jobbet på flymaskin på en stund må man ta sertifiseringen på nytt for å kunne arbeide i/med maskinen?
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 9 Feb 2013 #26 Ser at LN-RRS brukes på norsk produksjon i dag - charter Oslo-Murcia-Oslo.
Savipix ScanFlyer Rusty 10 Feb 2013 #27 Dreyer said: Er det ikke sånn at om man ikke har jobbet på flymaskin på en stund må man ta sertifiseringen på nytt for å kunne arbeide i/med maskinen? Click to expand... Har du en eller två typer gäller min. en tur per 180 dagar innan du måste ta en refresher. 3 typer är det 90 dagar.
Dreyer said: Er det ikke sånn at om man ikke har jobbet på flymaskin på en stund må man ta sertifiseringen på nytt for å kunne arbeide i/med maskinen? Click to expand... Har du en eller två typer gäller min. en tur per 180 dagar innan du måste ta en refresher. 3 typer är det 90 dagar.