LN-RKF til OSL?

LN-KRF

ScanFlyer Gold
Sitter å ser på Fly i rute på Widerøe sine sider..

Å jeg ser at LN-RKF kommer i natt klokka 00:05 fra Lourdes som SK9102???!!! :drunk:

Er dette en skrivefeil eller er det slik at denne fruen kommer? :drunk:

Last edited:
Aller først så er det grytidlig i morgen, faktisk hele 5 minutter ut i den nye dagen, og ikke i natt. I natt har jeg allerede sovet.. :colgate:

Nei da, står her også. Kanskje charter?

Står ikke noe om at den skal fly ut til CPH i morgen heller..:O

Edit: Jaggu meg finnes det ikke en flightplan på denne også gitt!

Last edited:
Står ingenting om at den skal ut i morgen heller så den skal bli stående..:S

Muligens noe tech eller noe?

Har STS teknikere/mekanikere på OSL som har sertifisering på Airbus A340?

Ikke noe tegn til den på flightradar24. Burde den ikke synes der snart, med bare en time til ETA?

Tenkte på det samma..den burde synes da denne har Mode-S Transponder, så denne skal normalt synes nå..har prøvd å sett over Frankrike men ingen tegn til den..

Ikke noe tegn til den på flightradar24. Burde den ikke synes der snart, med bare en time til ETA?

Tenkte på det samma..den burde synes da denne har Mode-S Transponder, så denne skal normalt synes nå..har prøvd å sett over Frankrike men ingen tegn til den..

Lover ikke bra, og hvorfor skal den til OSL når den har base ved CPH tro?

Noen som tuller med oss kanskje.... :drink

Men nå har jo flightradar24 rimelig dårlig dekning over Frankrike da, så hvem vet.....

Last edited:
Den er nok noe forsinket - den er nå et stykke sørvest for Paris på FL400 og gjør 485kt
I følge ATCbox.com

Ser den, men litt rar kurs hvis den skal til OSL synes jeg. Må nok legge om kursen snart skal den hit....

SAS gjør klar for IC-flyvninger og ny IC-base på OSL. (Sorry, kunne ikke dy meg.:p) Vet ikke hvorfor den skal til OSL, men håper noen får knipset flyet på OSL en eller annen dag.

Airbus 330, Frankrike er full av no-fly-zones

Og over Luxembourg ble track endret til 14° og FL410

Last edited:
Back