DY LN-NOU - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da var nestemann ute av fødestuen

29674
/3140 LN-NOU Norwegian Air Shuttle 737-8FZ BOE121 On flightline @ RNT.

Vil bli testflydd som BOE121.

Last edited:
Re: LN-NOJ - status

LN-NOI skal leveres i løpet av desember. Da kommer vel LN-NOU i januar da. Når kommer LN-DYC?

Og da skal BOE121 ut og fly for første gang.

BOE121/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KRNT (Renton Muni) at 07:45 PST heading for KPAE (Snohomish County) for an estimated arrival at 09:00 PST.

Expected route: SEA J70 ELMAA ONP TOU JAWBN WEBVE

BOE121/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KPAE (Snohomish County) at 09:15 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 09:30 PST.

Expected route: NOLLA

Da var juleferien over hos Boeing og BOE121 er på tur igjen.

BOE121/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:00 PST heading for KPAE (Snohomish County) for an estimated arrival at 10:00 PST.

Expected route: SEA J70 ELMAA AST TOU JAWBN WEBVE

BOE121/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KPAE (Snohomish County) at 10:00 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 10:15 PST.

Expected route: LACKR

Så får vi håpe at Matt er ute med kameraet på Everett idag .. ;)

den kommer :) Det stokkes stadig om litt i rekkene der borte hos Boeing, men det er vel ikke lenge nå før noen nyheter om den og dukker opp vil jeg tro...

De kommer på rullende bånd nå virker det som. Veldig bra for Norwegian, slik at de kan få byttet ut en del av de nokså slitne 300-maskinene:)

Det har vært to uker stopp på Renton, men nå kommer de på løpende bånd, ser det ut som.

Re: LN-NOJ - status

Men hvor har LN-DYC blitt av?

Vel den kommer etterhvert.

Ser ut som jeg har en talle-bytte pa en av mine mange post-it som klisterer rund omkring desken. Har du sett "Bruce Allmighty"? Sa vet du hva desken min ligner:colgate:

Nestenmannen er NOU og ja, man trenger hvert fly og sa blir jeg spent hvor mye avganger det blir i 2010...

Da ble det ikke noe Everett ... diversion rett tilbake til BFI .. så enten er alt tipp topp, eller så er det rett i reperasjonsskuret .... :p

Så var det klart for en tur til:
BOE121/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:15 PST heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 10:45 PST.

Expected route: SEA J523 TOU TOU150020 EPH PUW MWH140015

BOE121/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 11:05 PST heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:35 PST.

Expected route: GLASR GLASR7

Og når kan den ventes til Norge? En mulighet for at jeg kan sitte i den til Dubai den 15?

Back