DY LN-NOT - status

LN-NOT

Ser at LN-NOT er på vei ut fra Gardermoen mot Ålesund i dette øyeblikk. Er dette første turen med dette flyet, eller er jeg helt på viddene nå?

Last edited:
Re: LN-NOT

Ser ut som den skal fly ett par leg's mellom Stavanger og Oslo før den ender på Gardermoen inatt.

Og den kommer inn igjen fra AES på park 21 OM noen skulle være her om en time...
Maskinen har også eurovision song contest-sticker på seg over vinduene...

Litt sen? :) Hmm Avinor sine systemer er uenige med mine :) Den ligger an til å lande 7 minutter FØR rute i mine systemer :) 17:37 er siste tid her nå...

Og nå ny tid 17:33

Last edited:
Det stod 17:59 rett etter avgang, så de har nok tatt inn litt tid :)
Men tiden for avgang fra AES tror jeg må være litt feil.. for jeg så ikke flyet før nærmere 1700, og det var ganske langt unna AES..

Jeg sitter på OSL nå og ser ut på NOT på gate 21, boarding til Stavanger.

Det står forøvrig "The official Airline of the Eurovision Song Contest" på den.

Last edited:
Er det bare jeg som reagerer på at de har "The official Airline of the Eurovision Song Contest" på seg, med en danske på halen når Eurovision i år er i Norge?

Er det bare jeg som reagerer på at de har "The official Airline of the Eurovision Song Contest" på seg, med en danske på halen når Eurovision i år er i Norge?

Mener du de burde hatt Rybakk på halen ??? :colgate:

Den siste LN-NOx har takket for seg... (i følge skyliner)
Boeing 737 -8JP 37816 3194 LN-NOT Norwegian Air Norway ferried 27aug17 OSL-QLA prior return to lessor
Kilde: Skyliner-Aviation.de

Back