BU595 ScanFlyer Silver 5 Sep 2009 #1 LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Og turen går til Barteland, ETA 1210 LT, DY726
LTH ScanFlyer Gold Medlem 5 Sep 2009 #2 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Tusen takk!
LTH ScanFlyer Gold Medlem 5 Sep 2009 #3 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Her er noen bilder av LN-NOH på TRD... http://forum.scanair.no/showthread.php?t=50959
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Her er noen bilder av LN-NOH på TRD... http://forum.scanair.no/showthread.php?t=50959
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 5 Sep 2009 #4 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Og jaggu meg fikk den ikke en bird-strike på sin første tur og!
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Og jaggu meg fikk den ikke en bird-strike på sin første tur og!
LTH ScanFlyer Gold Medlem 5 Sep 2009 #5 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep ENGM RAMP said: Og jaggu meg fikk den ikke en bird-strike på sin første tur og! Click to expand... Hvor da? Den landet ca. 15 min etter rute på TRD. Skjedde det på TRD på vei tilbake til OSL eller???
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep ENGM RAMP said: Og jaggu meg fikk den ikke en bird-strike på sin første tur og! Click to expand... Hvor da? Den landet ca. 15 min etter rute på TRD. Skjedde det på TRD på vei tilbake til OSL eller???
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 5 Sep 2009 #6 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Ingen aaanelse, bare hørte det fra en på jobben isted...
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Ingen aaanelse, bare hørte det fra en på jobben isted...
L LN-TIB ScanFlyer Gold 14 Nov 2010 #7 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Reiste med denne i kveld. Noen som vet hvorfor den ikke har Helt på halen?
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Reiste med denne i kveld. Noen som vet hvorfor den ikke har Helt på halen?
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 14 Nov 2010 #8 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep LN-TIB said: Reiste med denne i kveld. Noen som vet hvorfor den ikke har Helt på halen? Click to expand... Har de fjernet Søren Kirkegaard allerede?
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep LN-TIB said: Reiste med denne i kveld. Noen som vet hvorfor den ikke har Helt på halen? Click to expand... Har de fjernet Søren Kirkegaard allerede?
L1011-500 ScanFlyer Silver 15 Nov 2010 #9 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Vede said: Har de fjernet Søren Kirkegaard allerede? Click to expand... Søren Kiregaard er på halen til -DYH, ikke NOH -NOH har aldri hatt noen på halen. (Av en eller annen grunn..) Last edited: 15 Nov 2010
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Vede said: Har de fjernet Søren Kirkegaard allerede? Click to expand... Søren Kiregaard er på halen til -DYH, ikke NOH -NOH har aldri hatt noen på halen. (Av en eller annen grunn..)
Vede ScanFlyer Dusty Medlem 15 Nov 2010 #10 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep L1011-500 said: Søren Kiregaard er på halen til -DYH, ikke NOH -NOH har aldri hatt noen på halen. (Av en eller annen grunn..) Click to expand... NOH var visstnok utrolig likt for meg i går kveld. Vet ikke hvorfor jeg har blandet dem sammen. :headbang
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep L1011-500 said: Søren Kiregaard er på halen til -DYH, ikke NOH -NOH har aldri hatt noen på halen. (Av en eller annen grunn..) Click to expand... NOH var visstnok utrolig likt for meg i går kveld. Vet ikke hvorfor jeg har blandet dem sammen. :headbang
LN-MEH ScanFlyer Gold 21 Nov 2010 #11 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Den har fått en helt på halen nå iallefall...
BU662 critical mind 21 Nov 2010 #12 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Ok, som hvem fikk æren ???
LN-MEH ScanFlyer Gold 21 Nov 2010 #13 Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Det er den svenske forfatteren Selma Lagerlöf som har fått æren. Hun ble født 20/11-1858 og døde 16/3-1940 og det kan nevnes at hun fikk nobelpris i litteratur i 1909. Last edited: 21 Nov 2010
Re: LN-NOH ut på sin første kommersielle tur lør 5 sep Det er den svenske forfatteren Selma Lagerlöf som har fått æren. Hun ble født 20/11-1858 og døde 16/3-1940 og det kan nevnes at hun fikk nobelpris i litteratur i 1909.