LN-NOF til OSL idag

grindstein

ScanFlyer Silver
NAX sitt nyeste fly, en fabrikkny B737-800WL med reg LN-NOF ankom ENGM idag tidlig ca kl 0800.

Noen som vet hvor LN-NOE er blitt av? Skulle tro den kom før LN-NOF

Ikke vet jeg hvem som skal smile på den halen, men det jeg vet, er at den skal faktisk ut og fly til Marrakech i morgen tidlig!

Ikke vet jeg hvem som skal smile på den halen, men det jeg vet, er at den skal faktisk ut og fly til Marrakech i morgen tidlig!

RAK trenger virkelig en kjerre som kan CRZ kjappere enn 0.74 - er alltid ett eller annet tull der nede som gjør at den kommer sen opp igjen til OSL :D

RAK trenger virkelig en kjerre som kan CRZ kjappere enn 0.74 - er alltid ett eller annet tull der nede som gjør at den kommer sen opp igjen til OSL :D[/QUOTE

Etter å ha flydd en del til RAK i vinter så tar ting bare tid, sånn er det visst bare. Det hjelper om man snakker Fransk til de om ikke annet da :)

Fikk NOF noen på halefinnen i løpet av natten?

Tviler på det. På de øvrige 738 som har kommet inn med hvite haler, har de fløyet en stund før de har fått en helt på halen. Det er uansett positivt at Norwegian ser ut til å ville male helter på alle 738-maskiner - og jeg synes det er fornuftig å "reprodusere" heltene ved å male de samme på flere fly.

Venter ikke DY i grunnen på at de siste BU-maskinene med flagg i halen forsvinner...? Mulighet?

jeg synes det er fornuftig å "reprodusere" heltene ved å male de samme på flere fly

Helt enig med deg Flightdeck......Det er da mye bedre med flere Ole Bull'er / Sonja Henie'er osv enn å ha hvite haler :)

Niels Henrik Abel er helt borte fra LN-KKV, så kanskje han havner på LN-NOF etterhvert :-)

Back