LN-NOB på OSL

Re: LN-NOB på OSL

Mulig dette har vært tatt opp før, kanskje i den andre tråden? Men for de som har interesse av det, NOB er satt opp på DY1048/49 08.45/13.35 Krakow og DY1794/95 14.30/23.25 Alicante i mårra ser det ut som :-) Får vel nesten ta med fotoapparat i mårra da, passer bra å gå på vakt igjen i mårra etter en friuke..

begynner 12 og jobber til 24 i mårra jeg :-) to hva da? henger ikke helt med.. DY 800`er?

Akkurat blitt informert her, men takk endå, som svensken sier :-D Og det er bare å tiltale meg med navnet mitt i stedenfor nicket hvis dere har lyst :-)

Er NOB i rute i dag ? (eller så godt i rute man kan få til i dette været ) ?

Jeg har noen NOB-bilder fra i dag, poster de seinere :-) Gikk ut til Alicante, etter sin jomfrutur til krakow.. NOC blei kanselert...

Er ikke sikker paa dato, men de to neste -800'ene er til LF. Det er to brukte maskiner som kommer fra Pegasus. De skal paa C-sjekk og paasettes winglets foer overtagelse og skal registreres LN-NOD og -NOE.

De skal erstatte to MD'er som skal tilbake til sine eiere. Er ikke sikker paa naar de skal i trafikk, men tror det er i loepet av mars/april.

Back