DY LN-NGG - status

Rart dem kvitter seg med fly nå som MAX’n står og dem har mye innleie. Selvfølgelig så kan det ligge kontrakter som ikke kan endres til grunn.

Måtte vært fint å beholdt noen 738 ekstra til Max er klar.
 
-800'ene er brennhete i leasingmarkedet nå, så tipper prisen er gått opp 'litt' også .. ;)
 
Husker ikke når avtalen ble kjent, så i verste fall er det vel kjøperen som har gjort et kupp og ikke Norwegian
 
Skyliner:
Boeing 737 -8JP 39018 4289 HL8376 FlyGangwon ferried 12/20aug19 OSL-EMA-OSL, LN-reg for paint prior delivery ex LN-NGG
Bilde fra EMA i går:
LNNGG.jpg
 
I følge Plainespotters, så er denne allerede historie hos Fly Gangwon.
Står nå oppført med reg 2-NNGG med BBAM som selskap?

Både LN-NGF/HL8377 och LN-NGG/HL8376 är väl historia hos Fly Gangwon . HL8377 > 2-NNGF reg. 21 januari 2021 på Horizon III Aviation 3 Limited och HL8376 > 2-NNGG reg. 21 januari 2021 på Fly Aircraft Holdings Twelve Limited
 
Tilbake fra Asia og Korea, til SNN i kveld som 2-NNGG (i følge med 2-NNGF/LN-NGF) før litt stell etc før avreise til AeroMéxico.

Skyliner:
Boeing 737 -8JP 39017 4234 2-NNGF BBAM Aircraft Leasing ferried 27-28mar21 CRK-BOM-MCT-HER-SNN, for AeroMéxico (+ 39018/4289 2-NNGG ex HL8376) ex HL8377
 
Skal visstnok bli XA-PPP for AeroMéxico:

Skyliner:
Boeing 737 -8JP 39018 4289 XA-PPP AeroMéxico at SNN 28may21 after paint, 2-reg prior delivery ex 2-NNGG
 
Back
Top