LN-MOW på "slaktebenken"!

Re: LN-MOW på

Vår Fornebumann er utsendt med A343 til BKK (fikk en telefon rett etter kl 06 - i hvert fall stod det noe slikt i en "god morgen" for noen dager siden).

Originally posted by EB

Hvordan går det med dette prosjektet? Er det kun A330 i hodet nå?

Neida,men det har vært hektisk i tiden rett før jul.Så to BKK-turer på rappen,rakk bare så vidt å vaske noe tøy i mellomtiden.
Men bilder kommer snart,ikke bare av LN-MOW,men også LN-MOU som også er oppe og går.

Jeg har tenkt litt på dette: Du som har så fint spisebord; kan ikke du ta med deg modellsakene ombord? :p

Originally posted by Falcon

Jeg har tenkt litt på dette: Du som har så fint spisebord; kan ikke du ta med deg modellsakene ombord? :p

Er vel ikke helt bra å benytte airbrushen under turbulens - blir litt vanskelig å begrunne en nødlanding i Sibir med at en mistet alle flyinstrumenter på grunn av en løpsk airbrush :p

Originally posted by Falcon

Og ta med modellkniver,skalpeller,flytende lim gjennom security? Hah,hah! Optimistens julenummer!:p

Originally posted by LN-MOW
Jeg venter fortsatt paa bilder av min navnebror ...

Hele prosjektet ligger litt nede for tiden. Det skyldes at SAS-dakalene jeg hadde tenkt å bruke, ikke passer så veldig bra til dette byggesettet. Ruben Husberg lover noen Lima November-dekaler til "drageskjemaet" i løpet av høsten/vinteren. I mellomtiden driver jeg på med noen andre modeller.

Dessuten har jeg problemer med å få lastet opp bilder til Photobucket som jeg bruker. Denne websiten utstyrer bildene automatisk med "alle" muligheter som f.eks. jpg., etc.
Men det virker ikke lengre. I forb. med den nye mobilen har jeg fått installert Adobe Photoshop. Den, og My Pictures, slurper opp bildene før de blir lastet opp i Photobucket. Photoshop krever passord for å få tilgang, men jeg har hverken fått mulighet til å lage et passord, ei heller noe hjelp til å løse problemet. En form for "Catch 22", m.a.o. Jeg kommer ingen vei foreløpig.:(

Back