LN-MOW på "slaktebenken"!

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
LN-MOW på "slaktebenken"!

Har begynt å "mekke" litt på det ene DC-8-settet som jeg fikk tak i nylig.Har kappet DC-8-63-skroget slik at jeg kan lage en DC-8-62.Og hva er vel mer naturlig at det blir LN-MOW "Roald Viking" ut av det.
Skulle gjerne ha lagt ut bilder av evt. fremgang i prosjektet,men har ikke kamera.:exclamati

Re: LN-MOW på

Slike overskrifter gir meg gaasehud! :wow: Fryktet det vaerste ...

Men geder meg til aa se det ferdige produktet!

Kan absolutt anbefales - jeg har lillebroren (IXUS 700). Min IXUS har samme oppløsning som 850IS (7,1 Mega pixels), men har litt mindre LCD på baksiden, IKKE stabilisator og litt mindre optisk zoom (3 i stedet for 3,8). IXUSen er med meg overalt jeg går - og et par eksempler på bilder tatt med den er disse:

KGL_0052.jpg

KGL_0047.jpg

Hvis du kjøper den Stein, husk å også få med deg et par minnekort av denne typen:
http://www.stretto.no/PartDetail.aspx?q=pl:1;p:670499

KGL: lyst til å gi en liten innføring åssen man lager sånne fine rammer da? :)

Originally posted by LN-MOW

teksten er ikke mye bedre, "Har kappet DC-8-63" .... for sikkerhets skyld har jeg hacket meg inn i SAS sin Crew disponerings software, og lagt kun turer oestover for FBU4EVER !!!:lol:

Originally posted by dc-8-63

teksten er ikke mye bedre, "Har kappet DC-8-63" .... for sikkerhets skyld har jeg hacket meg inn i SAS sin Crew disponerings software, og lagt kun turer oestover for FBU4EVER !!!:lol:

Så det er du som har schedulet FBU4EVER til å feire jul i Bangkok ;)

Originally posted by LN-KGL

Originally posted by dc-8-63

Så det er du som har schedulet FBU4EVER til å feire jul i Bangkok ;)

Og etter at KOG kapret Julebordet, saa fikset vi den ogsaa :lol:

Januar er rett rundt hjørnet og det betyr A330-kurs.Og bare turer vestover de første månedene! Moooaahhhaahh...:colgate:

Originally posted by LN-KGL

Stretto har, og det tar vanligvis ikke mer enn et par dager så har du det :colgate:

Hmmm.... Skal til NRT i begynnelsen av neste uke.Mulig det blir et kjøp i taxfreesjappa.:lightbulb

Originally posted by FBU 4EVER

Januar er rett rundt hjørnet og det betyr A330-kurs.Og bare turer vestover de første månedene! Moooaahhhaahh...:colgate:

ATL er IKKE akseptabel som alternate ....... :angry:

Nå er kameraet i hus.Det er identifisert en bratt lærekurve mot horisonten,men bilder før eller senere bør det bli!

Spennende...gleder meg til det ferdige resultatet!

Hvordan går det med dette prosjektet? Er det kun A330 i hodet nå?

Back