• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-LNS/G-CKKL - status

Re: G-CKNA - Status

Siden LN593 har fått G-CKNA må "Tom Crean" få noe annet. Skal også være LN600?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Re: G-CKKL - status

Blir vel satt i trafikk i morgen denne siden LNG og LNB har stått på bakken siste døgnet.
 
Re: G-CKKL - status

Hei!
G-CKKL fløy siste gangen 9. juli og har siden befunnet seg i Birmingham. Har den kommet tilbake som LN-LNS eller står den fortsatt i Birmingham? Er det motorproblemer som gjør at den står ubrukt så lenge?
 
Man leker nok litt 'musikalske motorer'. Det finens en lang tråd om motorproblemene på 787. Ikke bare DY som sliter, og deter problemer med andre motortyper også.
 
Back
Top