N0 LN-LNG/EI-LNG - status

De har søkt om LN-FNH. Det vil i tilfelle være uvanlig siden den har hatt en annen norsk reg tidligere.

Spottet denne da jeg var en tur nedom Prestwick i går. Det sies at thrustreverserene mangler, ellers skal maskinen være komplett.

eilng.jpg

Blitt veldig blass i fargene, godt den skal lakkeres om.

Denne har vel stått på bakke i lang tid nå? LNA har vel snart stått der i 3 år vel.

Da har maskinen forlatt Prestwick, og er i Shannon.

Bilde Charlie Dunlop
6bfb1663c2b77f4a17886afff296b52b.jpg

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Det ser ut til at ting skjer på SNN vedrørende lease til Air Europa. Tydeligvis hvitlakkert før leveranse:
Boeing 787 -8 35314 183 EC-NXA Air Europa at SNN 10may22 after paint into all white prior lease ex EI-LNG

Skyliner og planespotters er enige om at det er denne og ikke LNF som er/blir EC-NXA som angitt i en annen tråd.

Gikk akkurat fra LGW nå, på vei mot MAD.
Jeg vet ikke hvordan kontrakten mellom Norse og Air Europa er utformet, om de er på månedsleie eller «power by the hour». I det første tilfellet gjør det lite, men kan fort bli et økonomisk bortfall om det er «power by hour»

Gikk akkurat fra LGW nå, på vei mot MAD.
Jeg vet ikke hvordan kontrakten mellom Norse og Air Europa er utformet, om de er på månedsleie eller «power by the hour». I det første tilfellet gjør det lite, men kan fort bli et økonomisk bortfall om det er «power by hour»

Skal rett i trafikk igjen i morgen til SSA.

Ser ut til å være lite aktivitet på EC-NXA. Er det noen av dere som har registrert bevegelser på NXA i den siste tiden?

EC-NXA er i dag vekket opp fra flere måneders hvile, testfløyet og tilsynelatende klar for rutetrafikk igjen fra og med i morgen.

Back