LN-KKZ med ny Silver logo!

C172

ScanFlyer Gold
Spottere og fotografer vær klar med utstyret deres. LN-KKZ har fått "ny" dekor,eller rettere sagt at Silver har fornyet kontrakten. Det er litt forskjell i farge nyansene.:SWE

kult! Nå er det bare å gå på fotojakt. Vi må se bilder!

Viss jeg ikke husker helt feil kommer den til Sola et par ganger i dag.

Da dro akkurat KKZ herfra for noen minutter siden, en penere sølvfolie synes jeg, og litt mere markert logo på halen i en også litt mere tydelig grå/grønn farge, mens motorene og disse covers jeg aldri husker navnene på (mellom vingerota og flykroppen) foreløpig (håper jeg) er hvite, hvilket ødelegger helhetsinntrykket synes jeg....

Da dro akkurat KKZ herfra for noen minutter siden, en penere sølvfolie synes jeg, og litt mere markert logo på halen i en også litt mere tydelig grå/grønn farge, mens motorene og disse covers jeg aldri husker navnene på (mellom vingerota og flykroppen) foreløpig (håper jeg) er hvite, hvilket ødelegger helhetsinntrykket synes jeg....

Er det "Wing-to-body" fairingene du tenker på?

Nei, faktisk BBJ. En jeg fikk av en jeg kjenner. Leser kun den delen som har med deskrivelse, og slikt, å gjøre da det muligens er forskjell mellom en B738 og en BBJ1 :D

For nærmere forklaring: leser AMM Part 1

Så den på BGO når jeg dro idag.....syntes den så bra ut jeg iallefall.Men men ...smak og behag.

Syns den så bedre ut nå ja. Men hvorfor fjernet de folien å lakkerte den i DY farger for så og sette på nye folie igjen? Fant ikke Silver ut at de ville ha ny kontrakt før den gamle gikk ut og DY bare fjernet den gamle?

Det med at de er hvite har kanskje noe med det aerodynamiske å gjøre?

Men hvorfor fjernet de folien å lakkerte den i DY farger for så og sette på nye folie igjen?

DY har de siste par måneder nå hatt flere fly i Shannon hvor de har blitt lakkert om for å få en mere helhetlig farge på dem. Jeg tenker da på LIK rødfarge siden mange av dem har hatt falmet rødfarge. Nå begynner det faktisk på bli ganske bra. De eneste som jeg kan huske ha sett fortsatt er ganske matt rød er KKN og KKM.

Det med at de fjernet folien på KKZ, lakkerte den opp og såå satte på ny folie igjen har vel bare med at det var planlagt slik. Da er iallefall maskinen rød, hvit og fin under når folien engang om et års tid eller noe rives av igjen :)

KKL er også veldig falmet. Men flyene har fortsatt forskjellige rødfarger. KKH feks. har en litt anderledes dog en veldig fin rødfarge.

Back