Originally posted by DCHalvorsen
Tarvelig - spør du meg. Transportselskap som høkrer ut materiellet sitt til helreklame (som vi også ser på busser og trikker) signaliserer ikke noe annet enn at de er fattige og trenger å spe fra annen kant, også. Sånn sett er kanskje reklame for Acta helpassende - et kjipt selskap som er til for småsparere og gjerrigknarker.
Jeg antar at alle de som i denne tråden jubler over KKYs nye design også gleder seg storlig over all direkterektereklamen i postkassen og som innlegg i avisene.
Originally posted by Boeing
Bra, men burde ikke motorene også hatt en annen farge?
Kan noen sende meg oppsett hvor den går til/fra osl uken som kommer via PM - takk.
Kan noen sende meg oppsett hvor den går til/fra osl uken som kommer via PM - takk.
Tarvelig - spør du meg. Transportselskap som høkrer ut materiellet sitt til helreklame (som vi også ser på busser og trikker) signaliserer ikke noe annet enn at de er fattige og trenger å spe fra annen kant, også. Sånn sett er kanskje reklame for Acta helpassende - et kjipt selskap som er til for småsparere og gjerrigknarker.
Jeg antar at alle de som i denne tråden jubler over KKYs nye design også gleder seg storlig over all direkterektereklamen i postkassen og som innlegg i avisene.
Originally posted by ENGM RAMP
nesten ikke mulig å si fra dag til dag en gang Jan, for skjer det noe og de må endre, ja så kan planen for flyet & flyene endre seg på minutter!
Posted by Thomas
Ikke mulig, må bli fra dag til dag i såfall...
Originally posted by SK917
Her er den nye logojet fra Gardermoen i dag, beklager copyright merket i bildet men sist jeg postet et bilde av logojet til Norwegian ble det benyttet nokså mange steder uten samtykke...så sånn er det bare
Hans
Originally posted by Airbus 330
Silver har jo vært i ca 1 år nå, og skal vel ut?
Mener de hadde kontrakt for 1 år om gangen.
Så da er det evnt snart 2 maskiner de kan ha Logo på
Airbus 330. :smile2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.