LN-KKX

Viss jeg husker det, skal jeg sjekke når jeg kommer på jobb i 22 tiden i kveld.
Stay tuned!

Originally posted by Leorim

Endelig :wow: (la meg få lov å si ENDELIG)

Forsåvidt, men husk at fruen til RAMP'en ikke er no' glad i Stavanger da så sjansen for flybytte er vel stor? :lol:

Originally posted by Thomas

Endelig :wow: (la meg få lov å si ENDELIG)

Forsåvidt, men husk at fruen til RAMP'en ikke er no' glad i Stavanger da så sjansen for flybytte er vel stor? :lol:

Det må være en sammeheng der ja, J'aime la France :FRA

Leorim: all respekt til deg og din interesse (og kvalitetssikring) for bilder, men LN-KKX er vel noe av det STYGGESTE (med gjentakelse av store fæle bokstaver STYGGESTE FLYET) som Norwegian har å oppdrive i sin flåte utseendemessig sett (noensinne, og fælere blir vel omtrent neppe mulig å oppdrive all fremtid ?!?? ).
Det bør holde i lange baner med et eget foto i dine egne private albumer!!!

hvorfor har ingen postet egne bilder av LN-KKX enda ?
er den SÅÅ stygg ? :huh:

Trodde det var bilder her for lenge siden..... Hadde Kodakmoment på lærdagsmorgenen når den sto parkert på OSL i soloppgangen. Tenkte på å hente mobilen men orket ikke. Damn....:drunk:

Originally posted by Balle Chlorin

hvorfor har ingen postet egne bilder av LN-KKX enda ?
er den SÅÅ stygg ? :huh:

Trodde det var bilder her for lenge siden..... Hadde Kodakmoment på lærdagsmorgenen når den sto parkert på OSL i soloppgangen. Tenkte på å hente mobilen men orket ikke. Damn....:drunk:

Leorim : JA DET ER DEN !!!
Balle Clorin: Jeg skjønner godt at du ikke orket å gå 2m for å hente mobilen for det "vraket" der..... (så FÆL er den maskinen utseendemessig etter min mening) !"!

Mistet den idag gitt, altfor mange som ville innom å besøke den nyfødte i huset her
Typisk det :D

Planen min var å ta med kamera på jobb i dag og ta bilde av den. Kamera ble hjemme grunnet forferdelig vær. Wingletsene var sinnsykt fine, mye finere enne SAS sine syns jeg. Selv om Network Norway reklamen ikke er så fin. Hadde det ikke vært for at -RRB var forsinker hadde vi hatt KKX og RRB på samme tid på siden av hverandre. Det hadde vært stilig.

Back