• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-KKX på Værnes

Re: LN-KKX på Værnes

Takk for flotte bilder VC-10, KKX ser virkelig flott ut. Neste maskin ut er vel KKW.:D Blir spennende og se om flere maskiner vil få Winglets. Men det er det vel leasinsselskapene som avgjør.

De er kun de maskinene Norwegian eier selv som skal få Winglets på i første omgang ble vel sakt i en tidligere tråd her på forumet. LN-KKX og LN-KKW.
Alle de nye 800 maskinene får det jo på i fra fabrikken.
Riktig så flott ble denne synes jeg.:smile2

Airbus 330.

Originally posted by LTH

Originally posted by ThomAAs

Desverre så skal KKW "fikses på ja :cry:

Desverre :question:

Jeg går ut ifra at min kollega her tenker på hvordan maskinen er å jobbe i :lol:
Den er vel ikke akkurat den beste for å si det mildt, med stort sett alt motsatt vei av hva vi har på de andre maskinene. Dessuten er det et puslespill uten like hver gang den blir satt på utenlandstur pga mangel på brukbare posisjoner til trallene. I tillegg er trallene ofte veldig vanskelige å få i posisjonene, noe som bl.a. har ført til skader.
Så vi er ikke VELDIG glad i den maskinen.

Originally posted by LN-KGL

Er det noe slikt vi kan vente oss på -800ene?

737-800_Norwegian_new_design.jpg

Om LN-NOB blir en -800 er en annen sak siden den figurer i postjournalene til Luftfartstilsynet allerede 20. august i år for første gang.

Det designet det hadde vært helt kanon på for Norwegian da !!

Vakkert syns jeg :)

Jeg tror man kommer til å bevare designet slik det er nå, i tillegg til at man fyller halen med en standardlogo.

Drister meg frempå med et par primitive forslag laget på paint med utgangspunkt i LN-KGL sitt:

Attachments

• 737-800_norwegian.jpg
    737-800_norwegian.jpg
    29.5 KB · Views: 7
Back