MartinL
ScanFlyer Dusty
Leser på nabo forumet at denne nye grisen står i Melburne med alt annet enn i en perfekt tillstand.
Hvordan er det når Norwegian leaser disse flyene. Jeg regner med at det finnes leasing selskaper som formidler disse flyene. Når Norwegian nå venter på LN-KKS, hvordan funker det økonomisk? Er det ikke slik at 737-300 leases for ca 100.000 dollars i måneden. Når det da er en leasing kontrakt,
hvem betaler da følgene?
Før Arrival:
C-check i melburne?
Forflyttningen til Norge?
Utbedringer før sertifisert for Norge?
Etter arrival:
Kostnadene ved å bytte deler/nye deler
oppgraderinger
Generelle pålegg fra Boeing
Hvordan er det når Norwegian leaser disse flyene. Jeg regner med at det finnes leasing selskaper som formidler disse flyene. Når Norwegian nå venter på LN-KKS, hvordan funker det økonomisk? Er det ikke slik at 737-300 leases for ca 100.000 dollars i måneden. Når det da er en leasing kontrakt,
hvem betaler da følgene?
Før Arrival:
C-check i melburne?
Forflyttningen til Norge?
Utbedringer før sertifisert for Norge?
Etter arrival:
Kostnadene ved å bytte deler/nye deler
oppgraderinger
Generelle pålegg fra Boeing