• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-KKR med ny bemalning..

Thomas

ScanFlyer Rusty
Jepp jepp, veldig stilig med promotion for diverse skisteder i Sør Europa!

Skal prøve å huske å få knipsa ett bilde av den i nærmeste fremtid!

Edit; Ellers kryyyr det av drita fulle moldensere her som aller helst skulle ha tilbringet natten i politiets varetekt og ikke vært ombord på ett fly.. men dog - glad DY ikke flyr til MOL :up:

Replying to Topic 'LN-KKR med ny bemalning..'

-KKR har vel hvert på en Berlin tur , og kommer tilbake 2305 , litt mørkt for bilder da om ikke vår venn i Berlin har hvert på plass...

/G

Og her er'n på 'jomfruturen'. Jada, jeg vit at bildene ikke er all verden, men det er nå tross alt bare mobilen in vi snakker om. mine bilder ble i alle fall først! :biggrin

Attachments

• Sturla®(1).jpg
    Sturla®(1).jpg
    83 KB · Views: 10

Bilde nr to. Fælt så store de ble her da.....

Jeg var forøvrig ikke full, slik man kanskje skulle tro, men det er et drittkamera under drittforhold, og jeg hadde strengt tatt bedre ting å ta meg til, som å jobbe, f.eks....

Attachments

• Sturla®(12).jpg
    Sturla®(12).jpg
    87.1 KB · Views: 10

Ser nästan ut som om du tog dessa från gate 40 dit jag kom in med SK1499 idag

WOW!!! Kjempestilig...en klar 5`er... Nå vurderer de jo Torino som helårsrute også... :up:

TRD er vel første destinasjon for -KKR i dag ....

Originally posted by Savipix

Ser nästan ut som om du tog dessa från gate 40 dit jag kom in med SK1499 idag
Heisann! Nå skal jeg ri en liten kjepphest: Nei jeg tok dem ikke fra GATE, jeg tok dem fra PARK, eller STAND om du vil! :biggrin
Jeg synes å huske at jeg sto på 42, og KKR på 40, men det skal jeg ikke sverge på...

ARGH! Det var denne Savipix og jeg jaktet på i går! Den kom kl. 15 fra BVA, PC!!!

OM noen skulle være her oppe med gode muligheter for bilder i mørket, så har jeg planlagt KKR inn på gate 47 i kveld....og ser jaggu meg ut som at den kan stå der til i morgen tidlig og....

:nor

På tide å få tatt bilde av denne flymaskinen!

Originally posted by CK

ARGH! Det var denne Savipix og jeg jaktet på i går! Den kom kl. 15 fra BVA, PC!!!

Undrar var den parkerade.. Såg den inte från terminalen :pissed

Back