LN-KKP ut av flåten

Re: LN-KKP ut av flåten

Hva med KKU? Når skal den gamle kjerra ut? Venstre side foran bakre passasjerinngang har 2 usymmetriske plater naglet til skroget. Avgang Arlanda sto en mann klar til å hjelpe flyvertinnen med å lukke passasjerdøren foran. De gjorde 4 forsøk. Han sto der og ventet, og det var ikke en fra bakkemannskapet, han hadde ikke synlighetsvest. Etterat flymaskinen startet sin take-off, ble motorene plutselig slått av, og maskinen svingte tilbake, og startet på nytt. Kapteinen sa han hadde fått en melding om teknisk feil, men som ikke var korrekt. Synes ikke noe om de gamle maskinene til Norwegian, som er utrangerte fra maskiner fra selskaper i Øst-Europa, Afrika og stillehavet. Merkelig at LH sine 737-300 ser så mye bedre ut.
 
Re: LN-KKP ut av flåten

Hva med KKU? Når skal den gamle kjerra ut? Venstre side foran bakre passasjerinngang har 2 usymmetriske plater naglet til skroget. Avgang Arlanda sto en mann klar til å hjelpe flyvertinnen med å lukke passasjerdøren foran. De gjorde 4 forsøk. Han sto der og ventet, og det var ikke en fra bakkemannskapet, han hadde ikke synlighetsvest. Etterat flymaskinen startet sin take-off, ble motorene plutselig slått av, og maskinen svingte tilbake, og startet på nytt. Kapteinen sa han hadde fått en melding om teknisk feil, men som ikke var korrekt. Synes ikke noe om de gamle maskinene til Norwegian, som er utrangerte fra maskiner fra selskaper i Øst-Europa, Afrika og stillehavet. Merkelig at LH sine 737-300 ser så mye bedre ut.
Motorene ble slått av etter at "flymaskinen startet sin take-off"?
Det høres veldig lite sannsynlig ut.
DY sine 737-300 er i veldig god stand. Hvilke selskaper som har operert de før er helt irrelevant.
 
Re: LN-KKP ut av flåten

Motorene ble slått av etter at "flymaskinen startet sin take-off"?
Det høres veldig lite sannsynlig ut.
DY sine 737-300 er i veldig god stand. Hvilke selskaper som har operert de før er helt irrelevant.

Korrekt! DY tar sikkerheten på alvor, og flyr ikke med skrap. Flere av 300'ene er gamle og godt brukte, men de er fortsatt flydyktige og vel så det :) Hva du mener med at platene er usymmetriske vet jeg ikke, men KKU hadde aldri fått ta av hvis det var noe gale med platene. For hvermannsen kan enkelte fly se ut som bulkete gamle skraphauger, men sannheten er en annen. Norwegian har gode og sikre fly, og flåten blir bare bedre og bedre :)
 
Re: LN-KKP ut av flåten

Og i dag er LN-KKH på vei ut av landet (og ut av Norwegians flåte) som NAX8733.

Trist!

Passerte akkurat over Skien kl.14:06
 
Re: LN-KKP ut av flåten

Og i dag er LN-KKH på vei ut av landet (og ut av Norwegians flåte) som NAX8733.

Trist!

Passerte akkurat over Skien kl.14:06

Noen som eventuellt vet til hvilket selskap den skal? Har hatt mange fine turer med KKH:D
 
Re: LN-KKP ut av flåten

Er vel bare å venne seg til dette fremover. Det skal vel nesten 1 maskin ut i måneden fremover i snitt, og en del av disse gamle -300'ene er ikke noe tap for passasjerene i hvert fall!
 
Back
Top