• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-KKF på service....

• Thread starter Thread starter LTH
  • Start date Start date

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
LN-KKF på service....

http://www.airliners.net/open.file/707946/L/

Her er LN-KKF litt ribbet...:spin:

Replying to Topic 'LN-KKF på service....'

Er dette en av maskinene som skal få nytt interiør? Vet at den hybridmaskinen skal få det ihvertfall.

Tipper at den skal få nytt interiør ja. Skal ikke alle maskinene som skal på C-sjekk skifte interiør da? Blir vel skinn seter nå...;)

Er interiøret slitt? Bør jo være en god grunn til å bruke pæng på det nå.

Originally posted by LTH

Blir vel skinn seter nå...;)

Er det noe du har hørt rykter om, eller bare spekulasjoner? Jeg er en av dem som faktisk liker skinnseter, ettersom man slipper tyggisrester og mystiske mørke flekker som man ofte finner i stoffseter.

SAS prøvde seg jo for mange år siden med skinnseter...ingen videre suksess og plutselig var stoffsetene tilbake!

Vi bruker skinnseter, og er veldig fornoeyde. Ser ikke saa fort slitt ut, og lette aa holde rene. Muligens noe dyrere i innkjoep, men man sparer det garantert inn paa drift og renhold.

Originally posted by LCH

Originally posted by LTH

Blir vel skinn seter nå...;)

Er det noe du har hørt rykter om, eller bare spekulasjoner? Jeg er en av dem som faktisk liker skinnseter, ettersom man slipper tyggisrester og mystiske mørke flekker som man ofte finner i stoffseter.

Rykter...:)

Hadde vært stilig med skinnseter, gir jo et litt "eksklusivt" preg.....

Får håpe skinnbuksene kommer tilbake for fullt, så skal det bli mye knirking. :D

Jeg har også hørt det ja. SN Brussels Airlines har også skinnseter, jeg likte de jeg.

Originally posted by KLMfan

Hadde vært stilig med skinnseter, gir jo et litt "eksklusivt" preg.....

Det er desverre langt fra alle skinnseter som er like pene, blå skinnseter har jeg ihvertfall sjelden noe til overs for. Derimot er jeg svak for disse hos Luxair:

http://www.airliners.net/open.file/518243/L/

(Men jeg vet jo ikke hvordan de er å sitte i)

Originally posted by Blubird

Det varierer vel litt fra maskin til maskin, noen har veldig dårlige og slitte seter, mens andre er helt OK. Hvordan LN-KKF var husker jeg ikke.

Skinnseter avgir jo en god duft da!

Golden Air fløy med en Sabb SF-340 som hadde skinnseter, det luktet ganske godt når en kom inn i kabinen på den.

Originally posted by LCH

Originally posted by Blubird

Det varierer vel litt fra maskin til maskin, noen har veldig dårlige og slitte seter, mens andre er helt OK. Hvordan LN-KKF var husker jeg ikke.

Interiøret på klappen var det iallefall ikke noe å si på...;) ;) :D

Har sett at Lufthansa flyr med skinnseter på turistklasse Europarutene med 737 og A320 iallfall... men ikke på longhaul, der har de "vanlige" setetrekk på economy class, ihvertfall sist jeg fløy med dem.

Back