DY LN-FGJ - status

Rekker de å få lakkert alle før kapasiteten trengs til sommeren? eller blir det noen som bare får litt folie her og der?
 
Planlagt å bli flydd tilbake, i Norwegian farger, til Oslo på Søndag. Ankomst ca 21:00
 
Last edited:
Så på fb at den ikke kommer til OSL før i morgen ca kl 17:00, bilde av den fra Norwich, i DY farger og med hvit hale. Skal vel innom hangaren på OSL og få halehelt, får vi håpe, før den settes i trafikk?
 
Så på fb at den ikke kommer til OSL før i morgen ca kl 17:00, bilde av den fra Norwich, i DY farger og med hvit hale. Skal vel innom hangaren på OSL og få halehelt, får vi håpe, før den settes i trafikk?

Stemmer! Avgangen ble flyttet til Mandag og lander rundt kl 17:00.
Halehelt settes på i Oslo også settes den i trafikk i løpet av April. Ukjent hvilken base den vil få, men ryktes CPH/AGP/ALC.
 
Stemmer! Avgangen ble flyttet til Mandag og lander rundt kl 17:00.
Halehelt settes på i Oslo også settes den i trafikk i løpet av April. Ukjent hvilken base den vil få, men ryktes CPH/AGP/ALC.

På vei. Lander på OSL rett etter kl 17.
 
Ser på Face at den skal i trafikk fra CPH og eller de Spanske byene på solkysten? Blir ikke denne stasjonert i Norge? Den er jo LN-REGga…
 
Ser på Face at den skal i trafikk fra CPH og eller de Spanske byene på solkysten? Blir ikke denne stasjonert i Norge? Den er jo LN-REGga…

Den har litt svakere motorer en DY sine egne Maxer og kan få noen utfordringer innlands i Norge, så derfor blir de visstnok alle 6 stk til CPH, AGP eller ALC sies det.
 
Den har litt svakere motorer en DY sine egne Maxer og kan få noen utfordringer innlands i Norge, så derfor blir de visstnok alle 6 stk til CPH, AGP eller ALC sies det.

Det var da kjedelig det da… Hadde håpet på litt MAX på innland nå.
 
Skjebnens ironi som vil ha det til at AGP-OSL var den siste flyvningen til Flyr med samme maskin (om husken er med meg..)

Den fløy omtrent ikke annet på slutten .. ;)
 

Attachments

  • Skjermbilde 2023-04-14 143030.jpg
    Skjermbilde 2023-04-14 143030.jpg
    129.3 KB · Views: 191
Back
Top