DY LN-FGE - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
B737-8 MAX LN-FGE c/n 63560/8141 .. kansellert bestilling for Blue Air. Står lagret på Renton. First Flight er ikke foretatt.

Last edited:
Har fortsatt Blue Air winglets og haleror. Disse skal plukkes av og males om til Flyr-farger før resten av kjerra dras i malerhangaren, meldes det om.

Og her er'n .. Bilde av Woody's Aeroimages via Twitter

Attachments

• FAqr_lGVgAAwbT0.jpg
    FAqr_lGVgAAwbT0.jpg
    160.4 KB · Views: 1,300
Er det estimert noe leveringstidspunkt på denne?

Tipper februar/mars?

Tar med et egentatt bilde fra Renton 10/11.

LN-FGE.jpg

LN-FGE_2.jpg

First flight var 22/11. Står nå på BFI og ser ikke ut til å rørt seg siden da. Virker som at Flyr ikke overtar ordren før de er ferdig med første del av testflyvingene.

Siste nytt om denne er at den står på Boeing Field og venter på at winglets og haleror skal bli malt. Boeing har visstnok ikke bråhast med å få det gjort, så den kommer når den kommer ...

LN-FGE er nå forvist til langtidsparkeringen, og har fått haleror men mangler fortsatt winglets. Det var forøvrig like før jeg ble huka inn av 'Boeing-nazi'ene' igjen .. Lurer på om de husker meg? :p

Tre Flyr-MAX'er på Boeing Field nå.

LN-FGE.jpg

LN-FGE er nå forvist til langtidsparkeringen, og har fått haleror men mangler fortsatt winglets.

Den blir vel kanskje stående en stund? Gitt tidligere signaler om 1 MAX per måned, og både G og H virker være før i løypa

Jeg ser på dette bildet at du har klatret opp på gjerdet.
Så det er ikke rart at du må løpe fra "politiet" :colgate:

Men! Veldig bra at du tar disse bildene! :)

Det var på BFI. På Renton står man på en opphøyd parkeringsplass med god utsikt.

Back