i så fall trist og overaskende, den står jo ikke på listen over planlagte utfasinger på wiki-siden. Er flere av de tidlig i LN-DYx-serien uten SKY jeg kunne med glede sett forsvinne isteden.
Litt off topic, men kikket litt på wiki-siden du viser til. Fra 2010 til 2013 står interiøret nevnt som «sky interior», men fra desember 2013 ble de levert med «sky interior upgraded». Jeg har ikke vært oppmerksom på denne forskjellen før, og fant ikke noen hint hos Google.. Vet du hva forskjellen er?
Det har du helt rett i:
(Skyliner)Boeing 737 -8JP 39009 3790 HL8331 Jeju Air delivery 07-08nov18 TLL-TAS-ICN ex LN-DYV
Litt off topic, men kikket litt på wiki-siden du viser til. Fra 2010 til 2013 står interiøret nevnt som «sky interior», men fra desember 2013 ble de levert med «sky interior upgraded». Jeg har ikke vært oppmerksom på denne forskjellen før, og fant ikke noen hint hos Google.. Vet du hva forskjellen er?
Jeg har den siste tiden fløyet med både -DYA og -DYU. Førstnevnte er den første fabrikknye 737-800 som Norwegian fikk levert tilbake i 2009, og den merker tidens tann etter min mening. Særlig setene er relativt slitne.
Noen som vet om den er på vei ut?