DY LN-DYV - status

Etter nesten 7 år i tjeneste for Norwegian ser det nå ut til att denne har takket for seg. Gikk til Tallinn i dag for utfas.

i så fall trist og overaskende, den står jo ikke på listen over planlagte utfasinger på wiki-siden. Er flere av de tidlig i LN-DYx-serien uten SKY jeg kunne med glede sett forsvinne isteden.

Er vi sikre på at det ikke er noe vedlikehold? den var jo tross alt i Alta i går kveld og dro i dag tidlig, det er da vel noe gutta på OSL må gjøre før hun kan fly av gårde for siste gang...

i så fall trist og overaskende, den står jo ikke på listen over planlagte utfasinger på wiki-siden. Er flere av de tidlig i LN-DYx-serien uten SKY jeg kunne med glede sett forsvinne isteden.

Litt off topic, men kikket litt på wiki-siden du viser til. Fra 2010 til 2013 står interiøret nevnt som «sky interior», men fra desember 2013 ble de levert med «sky interior upgraded». Jeg har ikke vært oppmerksom på denne forskjellen før, og fant ikke noen hint hos Google.. Vet du hva forskjellen er?

Litt off topic, men kikket litt på wiki-siden du viser til. Fra 2010 til 2013 står interiøret nevnt som «sky interior», men fra desember 2013 ble de levert med «sky interior upgraded». Jeg har ikke vært oppmerksom på denne forskjellen før, og fant ikke noen hint hos Google.. Vet du hva forskjellen er?

Hovedsakelig nyere type seter og annet type gulvteppe. Mulig garndinene også kan være forskjellige (norwegian nevnte ihvertfall det når den første med det wiki betegner som upgraded kom). Det ble gjort et skille ved type toalett og, men det var ihvertfall noen individer inn i «upgraded»-leveransene.

Jeg har den siste tiden fløyet med både -DYA og -DYU. Førstnevnte er den første fabrikknye 737-800 som Norwegian fikk levert tilbake i 2009, og den merker tidens tann etter min mening. Særlig setene er relativt slitne.
Noen som vet om den er på vei ut?

Jeg har den siste tiden fløyet med både -DYA og -DYU. Førstnevnte er den første fabrikknye 737-800 som Norwegian fikk levert tilbake i 2009, og den merker tidens tann etter min mening. Særlig setene er relativt slitne.
Noen som vet om den er på vei ut?

Skal vist være i Norwegian en stund til ja... LN-DYA til -DYE er uten SkyInterior, og fikk nytt lag med lakkering i fjor.

Back