DY LN-DYU - status

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
DY's siste - LN-DYU - en 737-8JP med c/n 39008 og c/n 3725 - er observert i friluft. Den skal testflys som BOE244.

Skedulert flyaway er 29. juli - noe jeg mistenker og håper er noen dager feil. :cool:

Har vært litt stille på ny-fly fronten hos DY i det siste, har jo ikke kommet noen nye på evigheter....... Vet du, Herr MOW når første med PIP kommer? Hvor mange fler får de i år? de fleste har vel nå kommet!

Det er vel 15 fly som skal leveres i år. Og dette er nummer 13 i rekka.
Bare 2 til i år, så kjedelig, blir disse levert så sent at de kommer med PIP?? Kunne sikkert vert greit å få et par slike til Dubai ruta.

Vet du, Herr MOW når første med PIP kommer? Hvor mange fler får de i år? de fleste har vel nå kommet!

Det står vel i en eller annen annen tråd .. men jeg troooor det er neste, som kommer i slutten av september.

Continental får levert sertifiseringsmaskinen (l/n 3464, N76528) den 17. august (First aircraft to be delivered with Boeing PIP and CFM PIP engine) ... Det står ingenting i skrivet om at dette ikke er det fulle produktet. Det dreier seg vel i tilfelle kun om mindre modifikasjoner?

Klart for jomfrutur:

BOE244/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KRNT (Renton Muni) at 09:00 PDT heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 10:30 PDT.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 FEBUS PDT PELLY D00+20

BOE244/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 10:50 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 11:30 PDT.

Expected route: GLASR GLASR8

Ut og fly .. trolig B2 ettersom den ikke er rmalt ennå ..

BOE244/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 09:00 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 10:00 PDT.

Expected route: SEA J523 TOU JAWBN ISOGE

Det ble jammen meg en runde til i kveld!

BOE244/B738 has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 15:45 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 16:45 PDT.

Expected route: SEA J523 TOU JAWBN JAWBN2

Da var det nok en tur til Moses ... C1 flight?

BOE244/ has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 08:30 PDT heading for KMWH (Grant Co Intl) for an estimated arrival at 10:16 PDT.

Expected route: SEA J523 TOU TOU180015 FEBUS PDT PELLY

BOE244/ has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KMWH (Grant Co Intl) at 10:10 PDT heading for KBFI (Boeing Field Intl) for an estimated arrival at 10:50 PDT.

Expected route: GLASR GLASR8

Stemmer det. Synd de ikke kunne vente til i morgen..

NAX1/ has just filed a flight plan. It is scheduled to depart from KBFI (Boeing Field Intl) at 12:45 PDT heading for ENZV (Stavanger, Sola) for an estimated arrival at 06:48 CEST.

Expected route: RVDCT YXC J505 YVC J540 YYL J539 YYQ J530 YZS NCAD

Ser på fjesboka at LN-DYU har fått en litt spesiell folie,
med morsomme tips om alt du kan gjøre når du sitter om bord på et av våre fly med WiFi!

Fryktelig dårlig bilde, men det kommer vel flere ettehvert vil jeg tro.

Ser på fjesboka at LN-DYU har fått en litt spesiell folie,

Fryktelig dårlig bilde, men det kommer vel flere ettehvert vil jeg tro.

Siden FlightRadar var på topp ti over hvilke sider folk var inne på ombord, regner jeg med at "follow air traffic" er blant de mange tipsene? ;)

Back