V Vidar ScanFlyer Gold 23 Feb 2011 #2 Re: LN-DYK på Sola Det var tøft,Lennart. Regner med at luktet ny "bil" helt ut dit hvor du stod! Vidar
Re: LN-DYK på Sola Det var tøft,Lennart. Regner med at luktet ny "bil" helt ut dit hvor du stod! Vidar
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 23 Feb 2011 #4 Re: LN-DYK på Sola Lukt i vei du, men ikke glem å fyre løs.
Lennart ScanFlyer Rusty 1 Mar 2011 #6 Re: LN-DYK på Sola Ingen bilder ifra den på innside pga flyet stod på stylter. Fikk bare noen ifra utsiden av ett skikkelig reint fly
Re: LN-DYK på Sola Ingen bilder ifra den på innside pga flyet stod på stylter. Fikk bare noen ifra utsiden av ett skikkelig reint fly
V _volcom_ ScanFlyer Blue 1 Mar 2011 #7 Re: LN-DYK på Sola ahh men slike bilder er jo intresante syntes jeg. hvis du har lov å publisere de da?
Re: LN-DYK på Sola ahh men slike bilder er jo intresante syntes jeg. hvis du har lov å publisere de da?
T TobyAllan PROFIL IKKE AKTIV 1 Mar 2011 #8 Re: LN-DYK på Sola Lennart said: Skal innom å lukte på den i løpet av dagen Click to expand... Seat Sniffer :colgate: synd du ikke fikk lov at komme inn i maskinen Fint dokumentert! MVH Torben
Re: LN-DYK på Sola Lennart said: Skal innom å lukte på den i løpet av dagen Click to expand... Seat Sniffer :colgate: synd du ikke fikk lov at komme inn i maskinen Fint dokumentert! MVH Torben
Lennart ScanFlyer Rusty 1 Mar 2011 #10 Re: LN-DYK på Sola Ser noen bilder ble litt uskarpe, Det var kaldt i hangaren thats is for tonite
kekker Onkel reisende kekker 1 Mar 2011 #11 Re: LN-DYK på Sola Kule bilder!!! Hvorfor er flyet satt opp på "bukker"??
BSSW Browncoat 2 Mar 2011 #12 Re: LN-DYK på Sola Stilig Lennart! Dette likte jeg Kekker: Flyet er satt opp på bukker for å holde det stabilt mens det monteres "pukkel" på ryggen (internett ombord).
Re: LN-DYK på Sola Stilig Lennart! Dette likte jeg Kekker: Flyet er satt opp på bukker for å holde det stabilt mens det monteres "pukkel" på ryggen (internett ombord).