LN-DYA og LN-NOL modell?

svgspotter

ScanFlyer Gold
Hei. Noen som vet om LN-DYA kommer snart? skal til oslo om 2 uker og håper på å få kjøpt den. Også ett spørrsmål til: Noen som vet om LN-NOl fortsatt selges? Får de inn nye når de er utsolgte? :)

Hei. Noen som vet om LN-DYA kommer snart? skal til oslo om 2 uker og håper på å få kjøpt den. Også ett spørrsmål til: Noen som vet om LN-NOl fortsatt selges? Får de inn nye når de er utsolgte? :)

Du skal til Oslo om en uke :D Håper de er tilsags da :)

Var på skranken idag og skaffa meg LN-KKJ 1:500, og da sa dama at de skulle slutte å selge modeller snart!

Hva kødder du? :O nei nei nei!.... :cry: Hvorfor det??? :angry:
Hvor skal vi da få alle norwegian flymodellene fra? det er ennda fly jeg ikke har! :(
men det posetive er at de blir vanskelige å få tak i!

Last edited:
Meg hørt så skal det ikke sluttes selges da LN-DYA er ventet inn
om ca.2 uker sist jeg hørte med de i skranken. Den ble forøvrig solgt
i 1:100 og 1:200 på Norwegian hangaren på familie dagen. Tror det
var noen til overs fra giveaways i forbindelse med overtakelsen av
den eller no.

Har nettopp vært innom Norwegian-skranken, alle modellene som er for salg nå, skal selges ut. Splitter nye modeller vil ankomme om ca. 3-4 uker.

Har nettopp vært innom Norwegian-skranken, alle modellene som er for salg nå, skal selges ut. Splitter nye modeller vil ankomme om ca. 3-4 uker.

Takk! :) Skal alle modellene selges ut nå? :8: Hvis det kommer nye modeller så gjelder det bare 737-800 eller 737-300 også??? :8: Gidder du å si hva hale/type/reg de hadde inne i skranken? :D

Husker ikke helt men kan nevne det jeg husker:

-3 forskjellige 738 1:100, deriblant LN-NOL
-2(1 nå, jeg kjøpte den ene) LN-KKJ 1:500
-1 LN-*** 738 1:200

Tror egentlig ikke det var så mye mer, men kan ha glemt noe. Hun sa det de hadde fremme var det siste de hadde.

Husker ikke helt men kan nevne det jeg husker:

-3 forskjellige 738 1:100, deriblant LN-NOL
-2(1 nå, jeg kjøpte den ene) LN-KKJ 1:500
-1 LN-*** 738 1:200

Tror egentlig ikke det var så mye mer, men kan ha glemt noe. Hun sa det de hadde fremme var det siste de hadde.

Ok så da var det bare 6 modeller igjen eller tenker du på de som stod utstilt? :)
6 er skremmende lite! :cry:

Var på skranken idag og skaffa meg LN-KKJ 1:500, og da sa dama at de skulle slutte å selge modeller snart!

Gikk salget så dårligt da for dem? :8: Tror ikke at det er grunnen for at de slutter å selge fordi at det er jo tusenvis av folk som har handlet der så.... :8:...

Les postene lengre oppe, så får du svar. Jeg skrev senere at dama i skranken hadde gitt meg feil info.

Back