• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-BRO - ferdig i SAS?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
LN-BRO ble ferget fra AES til Shannon igår, hvor den iflg Gatwick-spotters skal males hvit og trolig tilbakeleveres til eier (Lom Co. Ltd - Cayman Islands). Er det noe hold i dette, eller er den der bare for en regulær B- eller C-sjekk?

Da kan det se ut til at mitt siste bilde av BRO blir dette (tatt fra den nye flytitterplattformen på åpningsdagen)

LN-BRO2.jpg

Er det ikke fornuftig at SAS kvitter seg med -500`ene først?

Kan jo ha blitt endringer men LN-BRO skal i utganspunktet ikke leveres tilbake fra SAS før 15. oktober 2011......

Hvor lenge har denne maskinen vært i flåten?
Denne er vel en gammel BU maskin?

BF:cool2

Denne har jeg hatt flere hyggelige turer i. Men den er en av de eldre 737-500-maskinene, og det er bra at kuttene nå gjøres i 737 Classic- og MD-80-flåten. SAS har vel med dette 10 (9?) 737-500? Noe nytt angående de fire 737-400?

Måtte de bli værende til evig tid!

Enig! De er de beste SAS-flyene. Gode seter og kanonbra benplass! Ingenting er hyggeligere enn når det står en 737-400 ved gate, dessverre er det ganske sjeldent for min del. Disponeres de på samme måte som øvrige fly, eller har de noen spesielle mønstre/ruter?

Back