• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN BRH ferdig lakert

Det så bedre ut en på de tegningene vi har sett tidligere.. men fremdeles bærer designet preg av å være en hybrid...

Kan strekke meg til 3+
 
4 - men når det blir rent "SAS" igjen så blir det en klar 5`er...:spin:
 
Det her var mindre pent! Men ser bedre ut enn på tegningene, og flagget passet litt inn :up:
Men hvorfor er Braathens plassert så nærme SAS-logoen? Hadde vært mye bedre å hatt det som på motorene :sarc
 
Hvis jeg ikke husker helt feil, så var det sk4324 som var første tur for ferdig lakkert LN-BRH.

Det er ihvertfall feil det som står i boarding. Den gikk før på dagen i ny livery
 
Enig med EB, blir ikke bra før hybrid-følelsen er borte. Ble veldig mye rart på dette flyet. Forøvrig overraska over at det norske flagget ble så lite, tegninger i media tidligere har vist et større flagg (ikke at det hadde væørt noe bedre). Gir en 3'er.
 
http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=68224

...med flagget (nesten) på halen. Det gir jo litt Braathens følelse med hybrider (har det vært noen andre enn hybrid varianter hos BU egentlgi?)

Men SAS logoen ser malplassert så nær Braathens teksten. Luft?
 
Dette var ingen hybrid.. *sukk*





http://www.airliners.net/open.file?id=565025&WxsIERv=Qm9laW5nIDczNy01MDU%3D&WdsYXMg=QnJhYXRoZW5zIFNBRkU%3D&QtODMg=U3RvY2tob2xtIC0gQXJsYW5kYSAoQVJOIC8gRVNTQSk%3D&ERDLTkt=U3dlZGVu&ktODMp=SnVseSAxNywgMTk5Nw%3D%3D&BP=1&WNEb25u=Sm9oYW4gTGp1bmdkYWhs&xsIERvdWdsY=TE4tQlJI&MgTUQtODMgKE=IkhhYWtvbiBkZW4gR29kZSIsIGNsaW1iaW5nIGFmdGVyIGEgci93IDE5UiB0YWtlb2ZmIFtDYW5vbiBBRS0xXQ%3D%3D&YXMgTUQtODMgKERD=MjAw&NEb25uZWxs=MjAwNC0wNC0yOA%3D%3D&ODJ9dvCE=&O89Dcjdg=MjQ4MjgvMTkyNQ%3D%3D&static=yes&sok=V0hFUkUgIChNQVRDSCAoYWlyY3JhZnQsYWlybGluZSxwbGFjZSxwaG90b19kYXRlLGNvdW50cnkscmVtYXJrLHBob3RvZ3JhcGhlcixlbWFpbCx5ZWFyLHJlZyxhaXJjcmFmdF9nZW5lcmljLGNuLGNvZGUpIEFHQUlOU1QgKCcrImxuLWJyaCInIElOIEJPT0xFQU4gTU9ERSkpICBPUkRFUiBCWSBwaG90b19pZCBERVND&photo_nr=8
 
Nei, men det var linken din....

http://www.airliners.net/open.file/565025/L/

Burde være kurs i å linke fra a.net...
 
grei nok dekor på flyet ja. Men kanskje det hadde blitt enda bedre hvis flagget på bakre del av flykroppen hadde vært a'la det gamle på Braathens Safe halen?
 
Back
Top