KAB Transportfotofil 18 Sep 2011 #1 På vei til Lakselv nå, en 757-200 på tur fra London Luton http://www.flightradar24.com/ICE1220
LN-MOW Flyklapper Medlem 18 Sep 2011 #2 TF-LLZ er ikke cargo, men en Loftleidir-maskin. Denne opererer chartere. Så det er enten finnmarkinger som har vært på fotballtur eller engelskmenn som vil ri reinsdyr.
TF-LLZ er ikke cargo, men en Loftleidir-maskin. Denne opererer chartere. Så det er enten finnmarkinger som har vært på fotballtur eller engelskmenn som vil ri reinsdyr.
LCH78 www.lch78.net Medlem 18 Sep 2011 #3 åja.. kanskje jeg var denne jeg hørte på WFcut'n i sted (sitter på jobb altså) og da lurte dem på når dem skulle dra igjen
åja.. kanskje jeg var denne jeg hørte på WFcut'n i sted (sitter på jobb altså) og da lurte dem på når dem skulle dra igjen
Trdfly Moderator Medlem 18 Sep 2011 #4 TF-LLZ har da i hele somer flyet ruter for Icelandair, den har blit brukt mye på rutene til TRD, BGO og SVG iallefall.
TF-LLZ har da i hele somer flyet ruter for Icelandair, den har blit brukt mye på rutene til TRD, BGO og SVG iallefall.
LN-MOW Flyklapper Medlem 18 Sep 2011 #5 Finner ikke seteplan på denne, men søstermaskinen LLX har 225 seter, så jeg mistenekr at de kun er nødløsning på ruteflyvninger ...
Finner ikke seteplan på denne, men søstermaskinen LLX har 225 seter, så jeg mistenekr at de kun er nødløsning på ruteflyvninger ...
Trdfly Moderator Medlem 18 Sep 2011 #6 LN-MOW said: Finner ikke seteplan på denne, men søstermaskinen LLX har 225 seter, så jeg mistenekr at de kun er nødløsning på ruteflyvninger ... Click to expand... Belkager det var TF-LLX jeg tenkte på my bad...
LN-MOW said: Finner ikke seteplan på denne, men søstermaskinen LLX har 225 seter, så jeg mistenekr at de kun er nødløsning på ruteflyvninger ... Click to expand... Belkager det var TF-LLX jeg tenkte på my bad...