• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Livet på Torp

Re: Livet på Torp

Kommer en episode med imm i hovedrollen etterhvert.

Hehe, hovedrollen har jeg nok ikke. Men trafikkavelingen er tema i femte episode. Og jeg jobber der. Den episoden vises den dagen flyprat har julebord i Oslo, 14. Desember.

Attachments

• 0476710D-C63B-491A-85C5-960389856128.jpg
    0476710D-C63B-491A-85C5-960389856128.jpg
    61.2 KB · Views: 1,375
Last edited:

Hehe, hovedrollen har jeg nok ikke. Men trafikkavelingen er tema i femte episode. Og jeg jobber der. Den episoden vises den dagen flyprat har julebord i Oslo, 14. Desember.

Glad jeg setter meg på flyet til varmere strøk 15 desember jeg...) Da sitter jo du allerede med Banks i hånda...

Det er Svetho og meg som er med i femte episode. Flyprat er mao godt representert. 😎👍

Ny episode i dag, denne med tittelen O'Learys, så får man se hvordan det er også

Tusen takk for en utrolig flott miniserie fra Torp. Her har folkene fra OSL 24/7 virkelig noe å lære. Dette var 1000 ganger mer inntresant enn tjuvjakt og tollere på Gardemoen.
Da har jeg sett de fire første episodene og er helt enig! Hadde OSL 24/7 hatt samme fokus som denne serien hadde det jo vært et interessant program. Tjuvjakt og toll er lite spennende uke etter uke.

Back